16 , اردیبهشت, 1397

پایان مرحله نخست لیگ دوچرخه‌سواری جاده خوزستان

اندیمشک نوین:  اولین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری جاده خوزستان برگزار شد. به گزارش اندیمشک نوین، کوروش لرکی، دبیر هیات دوچرخه‌سواری استان  اظهارکرد: این رقابت‌ها ۱۴ اردیبهشت‌ماه با شرکت بیش از۶۰ رکاب‌زن به میزبانی شهرستان رامهرمز برگزار شد. وی با بیان این‌که مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام رسید، گفت: دوچرخه‌سوارانی از شهرستان‌های […]

اندیمشک نوین:  اولین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری جاده خوزستان برگزار شد.

به گزارش اندیمشک نوین، کوروش لرکی، دبیر هیات دوچرخه‌سواری استان  اظهارکرد: این رقابت‌ها ۱۴ اردیبهشت‌ماه با شرکت بیش از۶۰ رکاب‌زن به میزبانی شهرستان رامهرمز برگزار شد.
وی با بیان این‌که مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام رسید، گفت: دوچرخه‌سوارانی از شهرستان‌های اندیمشک، اهواز، شوش، شوشتر، رامهرمز، بهبهان، ماهشهر و خرمشهر در این مسابقات حضور داشتند.
دبیر هیات دوچرخه‌سواری خوزستان با اشاره به نتایج رده سنی نوجوانان در مسافت ۳۵ کیلومتر، عنوان کرد: محمدامین توحیدیان و حسین انبار هر دو از رامهرمز به ترتیب اول و دوم شدند و احسان زمانی‌فروشانی از اهواز مقام سوم را به دست آورد.
وی افزود: مسابقات رده سنی بزرگسالان در مسافت ۱۰۵ کیلومتر برگزار شد که احسان اسمی‌زاده از بهبهان به قهرمانی رسید و پارسا مزداب و محمد باوی هر دو از اهواز به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
لرکی گفت: در پایان مسابقات رده‌سنی جوانان در مسافت ۷۰ کیلومتر نیز مجید رشیدی و ایمان رشنو هر دو از اندیمشک به ترتیب عناوین اول و دوم را به دست آوردند و بنیامین کرد از شوش سوم شد.
وی با ابراز رضایت از سطح این مسابقات، عنوان کرد: جا دارد از پلیس راه، نیروی انتظامی و فوریت‌های پزشکی و همچنین هیات دوچرخه‌سواری و اداره ورزش و جوانان شهرستان رامهرمز که در برگزاری این رقابت‌ها به ما کمک کردند، قدردانی کنم.