3 , مرداد, 1397

دبیرستان شبانه روزی بخش الوار اندیمشک پلمب شد

اندیمشک نوین: دبیرستان شبانه روزی دخترانه متوسطه اول ۹ دی بخش الوار گرمسیری اندیمشک روز چهارشنبه با شکایت شاکی خصوصی و با حکم قضایی پلمب شد.

اندیمشک نوین: دبیرستان شبانه روزی دخترانه متوسطه اول ۹ دی بخش الوار گرمسیری اندیمشک روز چهارشنبه با شکایت شاکی خصوصی و با حکم قضایی پلمب شد.

 

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، مدیر آموزش و پرورش بخش الوار گرمسیری با بیان اینکه این دبیرستان با حضور شاکی از سوی نیروی انتظامی و به حکم دادگاه عمومی الوار گرمسیری پلمب شد افزود:دبیرستان نوساز مذکور در مکان قبلی مدرسه شهید توکل قلاوند شهر بیدروبه الوارگرمسیری احداث شده و زمین آن از سوی مرحوم علی عبدال بهاروند در اوایل انقلاب به متراژ چهار هزار متر مربع اهدا شد.
حسین شهاوند بیان کرد: این فضای آموزشی تاکنون ۲ بار تخریب و بازسازی شده و طبق سند آموزش و پرورش مالک چهار هزار و ۲۰۴ متر مربع آن است اما بعد از صدور سند بخشی از آن در طرح تعریض خیابان قرار گرفت و با توجه به عقب نشینی ،کارشناس املاک دادگستری ۳۳۳ متر را عقب نشینی و چهارهزار متر را فضای فعلی گزارش نمود.
وی افزود:ورثه مالک در سال ۸۸ علیه آموزش وپرورش اقامه دعوی نموده و مدعی شدند ۳۳۳ متر اضافه بر متراژ اهدایی در تصرف آموزش وپرورش می باشد و رای محکومیت در سال ۹۳ از سوی دادگاه الوار علیه آموزش وپرورش صادر و در دادگاه تجدید نظر استان تایید شد.
شهاوند گفت: موعد ۱۸ ماهه این رای در ۳۱ شهریور ۹۶ نیز به اتمام رسیده است.
وی افزود: هم زمان با شروع به کار اینجانب به عنوان مدیر آموزش و پرورش الوار گرمسیری اجرای حکم خلع ید مقارن با بازگشایی مدارس تائید شد که با وساطت این جانب و مسئولان محلی از جمله فرماندار، امام جمعه و بخشدار اجرای رای به تعویق افتاد و با حضور نماینده حقوقی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به منظور مصالحه با مالک صورت جلسه ای تنظیم شد تا بعد از کارشناسی حقوق مالک پرداخت شود.
وی بیان کرد: از آن تاریخ به بعد پیگیری های صورت گرفته نتیجه ای در بر نداشته و چندین بار اجرای رای نیز به تعویق افتاد تا اینکه امروز بنا به درخواست شاکی با دستور مقام قضایی واحد آموزشی مذکور پلمب شد.
وی گفت: تعطیلی این دبیرستان در زمان ثبت نام دانش آموزان موجب سرگردانی آنان شده است.
شهاوند اضافه کرد: با توجه به دغدغه والدین دانش آموزان منطقه محروم بخش الوار گرمسیری از مسئولان محلی و استانی انتظار می رود برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.
شهاوند برآورد قیمت زمین مورد ادعای شاکی و اجرت المثل ایام تصرف و نیم عشر دولتی زمین مذکور را یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.
بخش الوار گرمسیری اندیمشک حدود ۱۷۸ روستا و بیش از پنج هزار نفر دانش آموز دارد.