4 , مرداد, 1397

کاروان حامل پرچم متبرک حرم رضوی وارد اندیمشک شد

اندیمشک نوین: کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم متبرک حرم رضوی روز دوشنبه در میان استقبال مردم وارد اندیمشک شد.

اندیمشک نوین: کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم متبرک حرم رضوی روز دوشنبه در میان استقبال مردم وارد اندیمشک شد.

 

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، خادمان حرم رضوی در حالیکه این پرچم متبرک را با خود حمل می کردند در بدو ورود به شهرستان اندیمشک بر مزار شهدای گمنام این شهر حضور یافتند.
در این مراسم معنوی مسوولان و اقشار مختلف مردم در فضایی معنوی همراه با خدام آستان قدس رضوی به شهدای گمنام شهرستان ادای احترام کردند.
فرماندار اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:حضور کاروان خدام بارگاه رضوی و پرچم مبارک آن حرم متبرک برای مردم این دیار برکت و رایحه دل انگیز معنویت به همراه دارد.
پیمان جهانگیری افزود:عیادت از بیماران ، دیدار با خانواده معزز شهدای مدافع حرم و شرکت در ویژه برنامه در مسجد شهر چم گلک از جمله های این کاروان در اندیمشک می باشد ضمن اینکه جشن زیر سایه خورشید نیز ساعت ۲۱ امشب در تالار خورشید اندیمشک برگزار می شود.
به گزارش ایرنا اعضای کاروان زیر سایه خورشید پس از حضور در مصلای جمعه اندیمشک با خانواده معزز شهدای مدافع حرم دیدار و گفت و گو کردند.
کاروان خدام حرم امام رضا (ع) عصر جمعه ۲۲ تیرماه از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان شد.
ویژه برنامه های دهه کرامت همزمان با ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در استان خوزستان آغاز و تا سوم مرداد همزمان با ولادت باسعادت امام هشتم (ع) ادامه دارد.
کاروان خدام حرم امام رضا (ع) در مدت ۱۰ روز حضور در خوزستان در بسیاری از روستاها و مناطق مرزی استان حضور یافته است.
برنامه های معنوی دهه کرامت برای یازدهمین سال متوالی از سوی آستان قدس رضوی با هدف تعمیق معنویت در جامعه در خوزستان و دیگر نقاط کشور در حال برگزاری است.