تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 6582
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

اندیمشک نوین: حجت‌الاسلام موسوی دهه فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب از بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به عنوان جهاد تبیین یاد کردند که این جهاد بر همه مسئولان واجب است.

به گزارش  اندیمشک نوین، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی جمعه ۲۲ بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر اظهار کرد: باید برای شناخت و معرفی هرچه بیشتر امام علی (ع) به همگان تلاش کنیم.

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه برای شناخت امام علی (ع) می‌توانیم از آیات قرآن کریم و نهج‌البلاغه استفاده کنیم مراجعه کنیم افزود: در قرآن کریم حضرت امیرالمؤمنین (ع) به عنوان نفس پیامبر اکرم (ص) معرفی شده و آیات الهی سرشار از تعریف شخصیت والای ایشان هستند.

وی به بیان ویژگی‌ها و روایاتی از امام علی (ع) پرداخت و اذعان کرد: راه مقایسه‌ای و راه استقلالی برای شناخت حضرت امیرالمؤمنین (ع) وجود دارد.

حجت‌الاسلام موسوی ایام‌الله دهه فجر را تبریک گفت و تصریح کرد: مردم ولایتمدار و شهیدپرور اندیمشک حضور پرشوری در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ داشتند و حماسه بزرگی را آفریدند.

وی دهه فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب از بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به عنوان جهاد تبیین یاد کردند که این جهاد بر همه مسئولان واجب است.

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای مادی و معنوی فراوانی داشته است و ضرورت دارد ما این دستاوردها را تبیین کنیم.

وی در ادامه به مقایسه حکومت پهلوی و انقلاب اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: ما پس از انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌ها و تهدیدها، باز هم پیشرفت کرده‌ایم.

پیش از برگزاری آئین عبادی سیاسی نماز جمعه، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از مسجد محمدی تا مصلای جمعه با حضور اقشار مختلف مردم اندیمشک برگزار شد.

منبع: شبستان

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6582
  • ارسال توسط :
  • 7 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.