تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
1

خروش مردم اندیمشک در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

  • کد خبر : 7111
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
خروش مردم اندیمشک در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

اندیمشک نوین: جمعی از مردم اندیمشک پنجشنبه شب با برگزاری تجمعی جنایت ددمنشانه و وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی را محکوم و بر حمایت از جبهه مقاومت تا آزادی کامل قدس شریف تاکید کردند.

به گزارش اندیمشک نوین، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این اجتماع باشکوه با بیان اینکه طوفان الاقصی تمام معادلات استکبار جهانی را بر باد داد گفت: این علمیات غرورآفرین جبهه مقاومت شکست سنگین امنیتی، نظامی و اطلاعاتی بر رژیم غاصب صهیونیستی تحمیل کرد.

آیت الله عباس کعبی ادامه داد: گروه های مقاومت فلسطین در همان ساعت های اولیه عملیات طوفان الاقصی تمام سازه‌های حاکمیت رژیم صهیونیستی را در نوردید.

وی با محکوم کردن جنایت های هولناک رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم غزه تصریح کرد: دشمن صهیونیست که توان مقابله با گروه های مقاومت در غزه را ندارد با بمب‌های اهدایی آمریکا در حال جنایت علیه غیرنظامیان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه را وحشیانه و هولناک دانست و افزود: رژیم جنایتکار اسراییل برای جبران شکست مفتضحانه خود از مقاومت در حال به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی گناه است.

قشرهای مختلف مردم اندیمشک قهرمان پنجشنبه شب به خیابان آمده و بمباران مردم بی گناه و مظلوم غزه را محکوم کردند.

زن و مرد، پیر و جوان در این اجتماع با مشت‌های گره کرده با سردادن شعار «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستانی در غزه را محکوم کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین و حزب الله لبنان بر حمایت قاطع از گروه‌های مقاومت تا رسیدن به پیروزی و ریشه کن کردن غده سرطانی صهیونیستی تاکید کردند.

اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از یک هزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند که تعداد زیادی از این شهدا زنان و کودکان هستند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روزچهارشنبه هفته جاری (دیروز) را عزای عمومی اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=7111
  • ارسال توسط :
  • 14 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای خروش مردم اندیمشک در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.