20 , مرداد, 1397
رئیس شورای شهر اندیمشک:

شهرداری اندیمشک ۸۰ میلیارد تومان بدهی دارد

اندیمشک نوین: رئیس شورای شهر اندیمشک با اشاره به پرداخت هفت میلیاردی از بدهی‌های شهرداری اندیمشک گفت: شهرداری اندیمشک ۸۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

اندیمشک نوین: رئیس شورای شهر اندیمشک با اشاره به پرداخت هفت میلیاردی از بدهی‌های شهرداری اندیمشک گفت: شهرداری اندیمشک ۸۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، نعمت مریدی عصر پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه در مصلای نماز جمعه اندیمشک عنوان کرد: شهرستان اندیمشک برای توسعه خدمات و پیشرفت عمرانی و اقتصادی نیاز به حمایت اصحاب رسانه دارد.

وی افزود: رسانه‌ها با نگاه منصفانه و بدور از جریانات سیاسی حاکم واقعیت‌های جامعه، خدمات و حقایق را به سمع و نظر شهروندان رسانده و امانتداری را در پوشش اخبار به عنوان اولویت مهم کار خبری مد نظر قرار دهند.

رئیس شورای شهر اندیمشک با اشاره به برگزاری ۱۵۸ جلسه غیر علنی در شورای شهر اندیمشک تصریح کرد: ۲۰۰ جلسه و کمیسیون علنی در شورای شهر اندیمشک با هدف بررسی مشکلات و توسعه خدمات شهری در اندیمشک برگزار و از خبرنگاران برای مشارکت در جلسات آینده دعوت می‌کنیم.

در شورا به روی خبرنگار باز است

نعمت مریدی گفت: در گذشته مسائل کوچک در شورای شهر با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به موضوعات چالشی تبدیل و نگران برای شهروندان به‌وجود آورد از این روی شورای پنجم با اولویت منافع عمومی به دنبال آرامش و خدمت حداکثری به شهروندان بود.

وی با بیان اینکه درب شورای شهر به روی خبرنگاران باز است، افزود: نگاه اعضای شورای شهر به مسائل و موضوعات حفظ منافع شهروندان و خدمت صادقانه بوده و در این راه از همه دلسوزان از جمله خبرنگاران برای حمایت از شهر و توسعه خدمات دعوت می‌کنیم.

رئیس شورای شهر اندیمشک، شورای شهر را نهاد خدمت و منتخب مردم برای عرصه خدمت خواند و تصریح کرد: عملکرد شهرداری در یک‌سال گذشته با توجه به مشکلات اقتصادی و مسائل پیرامون شهرداری قابل دفاع و موثر است.

شهرداری ۸۰ میلیارد تومان بدهی دارد

مریدی با اشاره به عدم استفاده سهمیه روزانه بنزین شورای شهر و تحویل خودروی شورای شهر به شهرداری اندیمشک گفت: ۵۰ میلیون تومان در پی حدف سهمیه بنزین خودروی شورای شهر و باگشت آن به شهرداری صرفه‌جویی شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام گرفته مصرف روزانه بنزین در شهرداری کاهش چشم‌گیر داشته و از بیش از یک‌هزار لیتر به مصرف ۴۰۰ لیتر بنزین در روز کاهش یافته است.

رئیس شورای شهر اندیمشک اظهار کرد: متاسفانه وضعیت درآمد شهرداری اندیمشک نسبت به حجم خدمات و گستردگی خدمات کمتر بوده و از این روی شهرداری اندیمشک مقروض بوده است.

وی بدهی شهرداری اندیمشک را ۸۰ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: در دوره شهردار سابق و دوران شورای شهر پنجم اندیمشک ۷ میلیارد تومان از بدهی اندیمشک پرداخت و در حوزه خدمات شهری نیز ارتقا خدمات با توجه به بضاعت موجود انجام شد.

مریدی با اشاره به بهسازی ۷ پارک محله‌ای در اندیمشک اظهار کرد: مدیریت منابع و برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی از وظایف شورای شهر بوده که دوران شهردار بحیرایی با توجه به منابع عملکرد مطلوبی در حوزه خدمات شهری شاهد بودیم.

وی علت استعفای شهردار سابق را مشکلات شخصی نام برد و بیان کرد: شورای شهر از عملکرد شهردار سابق رضایت داشته و برای ادامه مسیر خدمت‌رسانی رضا شریفی را به عنوان سرپرست شهردار انتخاب کرده است.

خدمات شهری تا حد امکان توسعه خواهد یافت

عضو شورای شهر اندیمشک گفت: آسیب‌شناسی در زمینه مشکلات در شهر اندیمشک انجام و با تعامل با سایر مسئولین و با استفاده از ظرفیت‌ها و همدلی بین مسئولین به دنبال رفع و ارتقا خدمات در شهر اندیمشک هستیم.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در زمینه پسماند شهری در اندیمشک بوده و با هدف یک‌پارچه‌سازی خدمات در حوزه خدمات شهری قرار داد مدیریت پسماند انعقاد و عملیاتی شده است.

مریدی با اشاره به قرارداد ۴۵۴ میلیون تومانی در سال گذشته برای جمع‌آوری پسماند گفت: ایرادهای گذشته در جمع‌آوری پسماند شهری مدنظر قرار داده شد و با انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید به دنبال رفع مشکلات و ایرادات گذشته هستیم.

رئیس شورای شهر اندیمشک گفت: برای جمع‌آوری پسماند شهری در اندیمشک مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان در ماه در نظر گرفته شده که امیدوار هستیم با توجه به اجرای طرح یک‌پارچه‌سازی جمع‌آوری پسماند شهری در این ارتباط دغدغه و مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به بهسازی هفت فضای سبز شهری در اندیمشک گفت: خدمات شهری در اندیمشک تا حد امکان توسعه خواهد یافت و در این زمینه از تمام ظرفیت‌های موجود شهری استفاده خواهیم کرد