تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
3

محرومیت زدایی نقش مهمی در رضایتمندی عمومی دارد

  • کد خبر : 1451
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
محرومیت زدایی نقش مهمی در رضایتمندی عمومی دارد

اندیمشک نوین: نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تشریح اهداف نظام اسلامی در رفع محرومیت و توسعه همه جانبه کشور گفت: با توجه به تلاش گسترده دشمن برای ناامیدی مردم، محرومیت زدایی گامی ارزنده در راستای ایجاد هرچه بیشتر اعتماد عمومی است

اندیمشک نوین: نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تشریح اهداف نظام اسلامی در رفع محرومیت و توسعه همه جانبه کشور گفت: با توجه به تلاش گسترده دشمن برای ناامیدی مردم، محرومیت زدایی گامی ارزنده در راستای ایجاد هرچه بیشتر اعتماد عمومی است.

 

به گزارش اندیمشک نوین، فریدون حسنوند پنجشنبه در نشست شورای اداری اندیمشک در شهر چم گلک افزود: جامعه نیازمند عزم جهادی همه مسئولان است و مردم در سایه چنین عزم جهادی، اعتماد بیشتری به نظام اسلامی و خدمتگزاران خواهند داشت.
وی اظهار داشت: دشمن از هر گونه کاستی در سطح جامعه بهره برداری کرده و با سوء استفاده تبلیغاتی برای ایجاد سرخوردگی در جامعه اسلامی تلاش می کند.
وی افزود: نمی توان نسبت به دغدغه های مردم از جمله مناطق کمتر توسعه یافته، بی اهمیت بود لذا توجه به مطالبات مردم ضروری است.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای رفع مشکلات مناطق محروم شهرستان و شهرهای تازه تاسیس، برنامه ریزی لازم در شهرستان انجام شده است.
وی بهبود زیرساخت های فرهنگی، ورزشی، تفریحی و آموزشی را از جمله اهداف و برنامه ها در این مناطق عنوان کرد و افزود: برای گرفتن اعتبارات لازم برای مناطق محروم شهرستان تلاش جدی می شود و خدمات و امکانات رفاهی در سطح این مناطق توسعه می یابد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=1451
  • ارسال توسط :
  • 15 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای محرومیت زدایی نقش مهمی در رضایتمندی عمومی دارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.