تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

موکب مرکزی اندیمشک با حضور استاندار خوزستان گشایش یافت

  • کد خبر : 1466
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
موکب مرکزی اندیمشک با حضور استاندار خوزستان گشایش یافت

اندیمشک نوین: موکب مرکزی و مجتمع فرهنگی شهدای گمنام اندیمشک شامگاه جمعه در آیینی با حضور استاندار خوزستان گشایش یافت.

اندیمشک نوین: موکب مرکزی و مجتمع فرهنگی شهدای گمنام اندیمشک شامگاه جمعه در آیینی با حضور استاندار خوزستان گشایش یافت.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، استاندار خوزستان در این آیین در مقبره شهدای گمنام اندیمشک با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن اعتقاد مسلمانان و شور حسینی گفت: دل های مسلمانان به حضرت امام حسین(ع) گره ناگسستنی خورده است.
غلام رضا شریعتی اظهار داشت: با وجود تلاش گسترده دشمنان اسلام برای تاثیر بر اعتقاد شیعیان، فرهنگ عاشورا روز به روز بیشتر ترویج داده می شود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در راستای اهداف قیام عاشورا پیش می رود، افزود: نظام اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا است و با رهبری امام راحل (ره) و نائب بر حق ایشان بر همین مدار و محور با اقتدار به پیش می رود.
استاندار خوزستان گفت: نظام اسلامی با تکیه بر ارزش های اسلامی و ائمه اطهار(ع) در برابر دشمنان اسلام قد خم نمی کند و بر مواضع خود ثابت می ماند.
وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای استقبال شایسته از زائران کربلای معلی در استان مهیا شده است، افزود: پارسال شهرستان اندیمشک میزبان جمعیت بسیار زیادی از زائران بود و به خوبی در این راستا خدمات رسانی کرد.
فرماندار شهرستان اندیمشک نیز در این آیین گفت: با توجه به بستن مرز کرمانشاه، عبور جمعیت زیادی از زائرین عزیز به کربلای معلی از اندیمشک است که ضرورت خدمات دهی و برنامه ریزی را بیشتر می کند.
پیمان جهانگیری افزود: در راستای رفاه حال زائران، برنامه ریزی لازم انجام شده و کمیته های مختلفی فعالیت خود را آغاز کرده اند.
وی اظهار داشت: موکب مرکزی شهرستان در مقبره شهدای گمنام میزبان زائران است ضمن اینکه موکب های مختلف مردمی نیز در مسیرهای شهرستان از زائران استقبال می کنند.
وی افزود: در زمینه های مختلف امنیتی، رفاهی، اسکان، پشتیبانی، راه و سایر ابعاد برای زائران برنامه ریزی شده است.
امام جمعه اندیمشک نیز اجتماع بزرگ اربعین را نماد وحدت و انسجام مسلمانان دانست و گفت: دشمن تلاش گسترده ای برای ایجاد شکاف در این اجتماع داشته اما با هوشیاری مسلمانان ناکام مانده است.
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری افزود: همه باید برای ایام اربعین با تلاش و عزم جدی به زائران خدمات دهی کنیم که بی شک این موضوع خبر و برکت را به همراه دارد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این آئین که با حضور فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی و نماینده شهرستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستان انجام شد، موکب مرکزی اندیمشک در مقبره شهدای گمنام افتتاح شد.
همچنین مجتمع فرهنگی شهدای گمنام شهرستان اندیمشک با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=1466
  • ارسال توسط :
  • 7 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای موکب مرکزی اندیمشک با حضور استاندار خوزستان گشایش یافت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.