6 , اردیبهشت, 1397

۲۳ طرح دانشگاه علوم پزشکی اهواز بهره برداری می شود

اندیمشک نوین:  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۲۳ طرح بهداشتی و درمانی زیر مجموعه این دانشگاه، یکشنبه آینده با حضور با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری می رسد. به گزارش اندیمشک نوین،دکتر فرهاد حمزه لویی اظهار کرد: این طرح ها شامل […]

اندیمشک نوین:  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۲۳ طرح بهداشتی و درمانی زیر مجموعه این دانشگاه، یکشنبه آینده با حضور با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری می رسد.
به گزارش اندیمشک نوین،دکتر فرهاد حمزه لویی اظهار کرد: این طرح ها شامل ۱۲ بهداشتی و ۱۱ درمانی است که به صورت نمادین در بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی شهدای نفت دشت آزادگان با اعتبار ۸۸۱ میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال به بهره برداری می رسند.
وی افزود: مجتمع کلینیک تخصصی و فوق تخصصی، مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق، مجتمع فوق تخصصی جراحی قلب و عروق، و بخش فوق تخصصی آندوسکوپی و کلونوسکوپی و ERCP (آندوسکوپی مجاری صفراوی وپانکراس) بیمارستان گلستان اهواز از جمله طرح های درمانی هستند.
حمزه لویی ادامه داد: سلامتکده طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز، پروژه های لاندری (رختشویخانه) و ریکاوری اتاق عمل بیمارستان رازی اهواز، کلینیک تخصصی امام علی (ع) اندیمشک و بازسازی یکی از پایگاه های فوریت های پزشکی مسجدسلیمان از دیگر پروژه های درمانی است که با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسند.
وی گفت: راه اندازی سیستم مانیتورینگ زنجیره سرد(برای نگهداری واکسن) و بخش جین اکس بورت (مقاومت میکروبی) معاونت بهداشتی، چهار خانه بهداشت و سه مرکز خدمات جامع سلامت شرق اهواز، خانه بهداشت ماهشهر، مرکز بهداشتی و درمانی صیدون باغملک، واحد تالاسمی بیمارستان شهدای شبکه بهداشت و درمانی ایذه و آزمایشگاه مرکزی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون از جمله طرح های بهداشتی است که آماده بهره برداری است.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی شنبه آینده از طریق فرودگاه آبادان وارد خوزستان می شود و در نخستین روز سفر به این استان ضمن بازدید از روند طرح های بهداشتی و درمانی زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان، چند طرح نیز با حضور وی به بهره برداری می رسد.
وزیر بهداشت اسفند سال ۱۳۹۵ برای افتتاح بیمارستان شهید بقایی ۲ اهواز، بخش براکی تراپی به عنوانی یکی از بخش های ضروری رادیوتراپی بیمارستان گلستان اهواز ، افتتاح دانشکده پیراپزشکی و بخش NICU بیمارستان الهادی(ع) و بخش های داخلی و سی تی اسکن بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) و پایگاه اورژانس شهری شوشتر به خوزستان سفر کرده بود.