تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

ادامه بارش در شرق خوزستان / مه دوباره می‌آید

  • کد خبر : 2149
  • ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰:۲۰
ادامه بارش در شرق خوزستان / مه دوباره می‌آید

اندیمشک نوین: مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه بارش‌ها تا اواسط امروز خبر داد.

اندیمشک نوین: مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه بارش‌ها تا اواسط امروز خبر داد.

به گزارش اندیمشک نوین، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: تا اواسط وقت امروز بارش‌های پراکنده در نیمه شرقی استان ادامه دارد و سپس تا روز چهارشنبه هفته جاری پدیده غالب در خوزستان مه یا مه رقیق پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه امروز هشت شهر خوزستان دمای زیر ۱۰ درجه را تجربه کردند، تصریح کرد: حداقل دمای امروز صبح (۱۰دی‌ماه) در دهدز به ۳ درجه سانتی‌گراد رسید. همچنین حداقل دما در بستان و شوش به ۵ درجه، ایذه، شادگان، گتوند و هندیجان ۸ درجه و در آبادان به ۹ درجه سانتی‌گراد رسید.
سبزه‌زاری ادامه داد: حداقل دما در شهرهای شوشتر، دزفول،حسینیه اندیمشک، لالی و مسجدسلیمان ۱۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شد. همچنین شهرهای اهواز، ماهشهر، بهبهان و رامهرمز حداقل دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد را تجربه کردند.
مدیرکل هواشنتسی خوزستان گفت: همچنین حداقل دما در امیدیه ۱۲ درجه و در آغاجاری ۱۳ درجه سانتی‌گراد ثبت شده است و در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی در دمای استان نخواهیم داشت.
وی با اشاره به میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان، بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته تا صبح امروز بیشترین بارندگی در دهدز با ۱۷٫۱ میلیمتر و در ایذه با ۱۵٫۵ میلیمتر ثبت شده است.
سبزه‌زاری گفت: در شبانه‌روز گذشته بهبهان با ۲۰ و دهدز با ۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استن خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۱۱ تا ۱۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2149
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ادامه بارش در شرق خوزستان / مه دوباره می‌آید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.