6 , اردیبهشت, 1397

ثروت خوزستان به‌طور عادلانه تقسیم نشده است

اندیمشک نوین: استاندارخوزستان با بیان اینکه درآمد سرانه خوزستان بالاتر از متوسط کشوری است، گفت: تعداد بالای افراد تحت تکفل در خوزستان نشان دهنده عدم توزیع عادلانه ثروت در استانی است که در خلق ثروت در کشور نقش زیادی دارد.   به گزارش اندیمشک نوین به نقل از رهیاب، غلام رضا شریعتی صبح امروز در […]

اندیمشک نوین: استاندارخوزستان با بیان اینکه درآمد سرانه خوزستان بالاتر از متوسط کشوری است، گفت: تعداد بالای افراد تحت تکفل در خوزستان نشان دهنده عدم توزیع عادلانه ثروت در استانی است که در خلق ثروت در کشور نقش زیادی دارد.

 

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از رهیاب، غلام رضا شریعتی صبح امروز در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین استانداری خوزستان و کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: ما از کاهش زمان احداث واحدهای مسکونی مددجویان استقبال می‌کنیم و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می‌گیریم.

وی با بیان اینکه درآمد سرانه خوزستان بالاتر از متوسط کشوری است، بیان کرد: این در حالی است که تعداد افراد تحت تکفل در استان زیاد است که این امر نشان دهنده عدم توزیع عادلانه ثروت در استانی است که در خلق ثروت در کشور نقش زیادی دارد.

استاندار خوزستان گفت: باید تمام تلاش و همت خود را در جهت توانمند سازی افرادی که از روند توسعه بازمانده‌اند و دوباره در مسیر حرکت توسعه‌ای قرار بگیرند.

شریعتی با اشاره به منابع و ظرفیت‌های موجود در استان خوزستان بیان کرد: وجود این ظرفیت‌ها به طور حتم شرایط سرمایه گذاری بیشتر و ایجاد فرصت‌های شغلی خود را فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: در سال‌های اخیر سرمایه گذاری در حوزه‌ها‌ی نفت، پتروشیمی، فولاد و… سبب رشد و خلق ثروت‌های جدید شده است که ممکن است  به دلیل ماهیتی که دارد سبب افزایش فاصله‌های طبقاتی شود.