تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
1

دمای خوزستان تا چهار درجه کاهش می یابد

  • کد خبر : 2783
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰:۳۹
دمای خوزستان تا چهار درجه کاهش می یابد

اندیمشک نوین: مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: دمای خوزستان در روز جمعه هفته جاری سه تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

اندیمشک نوین: مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: دمای خوزستان در روز جمعه هفته جاری سه تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه زاری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۲۵٫۶ و ایذه با ۷٫۵ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند؛ حداقل دمای اهواز در این مدت ۱۳ درجه سانتیگراد گزارش شده است.
وی افزود: نقشه های پیش یابی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی در جو خوزستان در امروز چهارشنبه تا اواخر روز جمعه با شدت و ضعف است که بیشترین حجم بارش برای نیمه شمالی، شرقی و شمال شرقی خوزستان قابل انتظار است.
سبزه زاری ادامه داد: در این مدت در ارتفاعات خوزستان بارش برف مورد انتظار است ضمن اینکه در بعضی ساعات امروز وزش باد شدید پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود:میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته را در امیدیه ۲٫۱، دهدز ۲، آغاجاری ۱٫۴، شادگان ۱٫۳، هندیجان و بهبهان یک، رامهرمز و ایذه ۰٫۶، شوشتر و لالی ۰٫۳، کشاورزی اهواز ۰٫۲ ، بستان، ماهشهر و حسینیه اندیمشک ۰٫۱ و اهواز و آبادان ۰٫۰۱ میلیمتر گزارش شد.
اداره کل هواشناسی خوزستان دیروز در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تشکیل الگوی وزش بادهای به نسبت شدید تا شدید به ویژه در نیمه‌جنوبی و مرکزی خوزستان انتظار فعالیت برخی از کانون‌های داخلی و تاثیر آن بر مناطق مرکزی استان برای ساعاتی در اواسط روز چهارشنبه وجود دارد.
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2783
  • ارسال توسط :
  • 14 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دمای خوزستان تا چهار درجه کاهش می یابد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.