تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

برخورد قاطعانه با عوامل درگیری بین اندیمشک و دزفول خواسته مردم است

  • کد خبر : 2920
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
برخورد قاطعانه با عوامل درگیری بین اندیمشک و دزفول خواسته مردم است

اندیمشک نوین: سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های نماز جمعه این شهر خواستار برخورد با عوامل درگیری ها بین دو شهر اندیمشک و دزفول شد.

اندیمشک نوین: سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های نماز جمعه این شهر خواستار برخورد با عوامل درگیری ها بین دو شهر اندیمشک و دزفول شد.

 

به گزارش اندیمشک نوین، سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به بروز اختلافات بین اندیمشک و دزفول اظهار کرد: این حادثه تلخی که منجر به فوت سه تن و مجروح شدن عده‌ای از عزیزان شد و عید را به کام مردم تلخ کرد، محکوم می‌کنیم.

او با بیان اینکه بروز اختلاف و درگیری به نفع هیچکس نیست، گفت: تلاش شد تا فضای عمومی و مجازی شهرستان آرام بماند و جلسات متعددی با روحانیون، نظامیان و مردم در اندیمشک برگزار شد و پیشنهاد کردیم که هیچ یک از تابلوها باقی نماند و بلوار میان اندیمشک و دزفول به بلوار وحدت تغییر نام دهد.

حسینی نوری افزود: متاسفانه این موضوع رد شد و مسوولین دزفول اصرار به نصب تابلو داشتند.

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه همه در تلاش برای پایان اختلافات هستند، اضافه کرد: از ساعات اولیه تجمع مسوولین اندیمشک سعی در آرام کردن مردم داشتند به گونه‌ای که برخی از مسوولین دچار جراحاتی شدند.

او با قدردانی از تصمیمات شورای تامین ادامه داد: حفظ آرامش مردم امر مهم و حیاتی است و ضرورت دارد با عوامل اصلی این تحرکات برخورد قاطعی صورت گیرد.

امام جمعه اندیمشک توشیح داد: پایگاه های خبری و صفحات اجتماعی که بر این مسیله دامن زدند و هنجارها را شکستند باید مورد بازخواست قرار گیرند.

حسینی نوری با بیان اینکه نیروهای امنیتی و قضایی به مانند داوران یک مسابقه هستند، افزود:  هنجارشکنان و عوامل درگیری های اخیر دیر کارت زرد دریافت کردند.

او بیان کرد: در هر جای دنیا وقتی داور  بنا نداشته باشد با هنجارشکنان برخورد کند، فضا ملتهب شده و به خشونت کشیده می شود.

امام جمعه اندیمشک با اشاره  به لزوم پایبندی به قانون اضافه کرد: همه باید به قانون تمکین کنیم و مرجع حل اختلافات باید قانون باشد.

حسینی نوری با بیان رشادت های مردم اندیمشک تصریح کرد: آنچه باعث معرفی اندیمشک است، نه یک تابلو، بلکه بیش از ۱۰۰ دقیقه بمباران هوایی در زمان جنگ تحمیلی است.

امام جمعه اندیمشک در پایان گفت: مشکل امروز ما نصب یک تابلو نیست بلکه منطقه با مشکلات و معضلات فراوان اقتصادی و اجتماعی درگیر است و مردم باید با هم دلی و آرامش در پی حل ای مشکلات باشد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2920
  • ارسال توسط :
  • 6 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برخورد قاطعانه با عوامل درگیری بین اندیمشک و دزفول خواسته مردم است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.