تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

سرمایه‌های هر دولت و مملکت جامعه علمی است

  • کد خبر : 3108
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
سرمایه‌های هر دولت و مملکت جامعه علمی است

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک گفت: سرمایه‌های هر دولت و مملکت جامعه علمی آن به خصوص جامعه علمی آن است.

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک گفت: سرمایه‌های هر دولت و مملکت جامعه علمی آن به خصوص جامعه علمی آن است.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک، گفت : معلمین سرمایه‌های معنوی ما هستند، در مدارس فرهنگ را به فرزندانمان یاد می‌دهند و لذا نقش معلم نقش بسیار با اهمیتی است.
وی در ادامه به با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، افزود: در مدارس تنها خواندن و نوشتن یاد داده نمی‌شود، بلکه مهارت های اساسی به دانش آموزان یاد داده می‌شود، نگاه آموزشی در دنیای امروز دانش‌آموزان باید مهارت‌های اجتماعی، تصمیم‌گیری، فکر کردن، مهارت نه گفتن و غیره را فرا بگیرند.
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: باید توجه ویژه‌ای به معیشت معلمان شودف در بسیاری از کشورهای دنیا معلمین بالاترین حقوق را دریافت می‌کنند.
امام جمعه اندیمشک افزود: اجرای سند ۲۰۳۰ یعنی ما فرهنگ غنی اسلامی شیعه خود را که برگرفته از اهل بیت علیهم السلام است ،کنار بگذاریم و از آموزش های غربی برای تربیت فرزندان خود استفاده کنیم.
وی گفت: این به نوعی ابزار سلطه دشمن است و ما در مرزهای خودمان برای دشمن نیرو تربیت کنیم و لازم ‌است که دستگاه‌های نظارتی دقت بیشتری کنند.
امام جمعه اندیمشک در ادامه ضمن تبریک روز کارگر، گفت: جامعه کارگری ما از ابتدای انقلاب تاکنون جز وفادار‌ترین قشر‌ها به انقلاب بوده است.
وی با اشاره به اینکه باید روی کار پیمانکاران نظارت بیشتری شود، افزود: این عادلانه نیست که برخی از کارگران ۲۰ سال کار کنند اما امنیت شغلی نداشته باشند، چرا که پیمانکار می‌خواهد نیروی دلخواه خودش را سر کار بیاورد.
امام جمعه اندیمشک با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل شبکه ملی اطلاعات گفت: متاسفانه در این خصوص کوتاهی فراوانی شده، کشور امریکا که خود سازنده اینترنت است، در سال ۱۹۹۱ شبکه زیرساخت اطلاعاتی خودش را راه اندازی کرده تا اطلاعات حیاتی و مهم کشورش را از دست داد دشمنان خارج کند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: تقریباً فضای مجازی درون کشور به فضای ضد اخلاق تبدیل شده است و عاملی برای تخریب امید اجتماعی شده، در صورتی که می‌تواند بلوغ سیاسی اجتماعی ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=3108
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سرمایه‌های هر دولت و مملکت جامعه علمی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.