تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

«فزت و رب الکعبه» در اندیمشک اجرا شد

  • کد خبر : 3162
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
«فزت و رب الکعبه» در اندیمشک اجرا شد

اندیمشک نوین: نمایش «فزت و رب الکعبه» با موضوع زندگی امیرالمؤمنین (ع) از ولادت تا شهادت در اندیمشک اجرا شد.

اندیمشک نوین: نمایش «فزت و رب الکعبه» با موضوع زندگی امیرالمؤمنین (ع) از ولادت تا شهادت در اندیمشک اجرا شد.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، نمایش معنوی مذهبی «فزت و رب الکعبه» به میزبانی تیپ ۷۲ ارتش جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت مؤسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق شهرستان اندیمشک در اندیمشک اجرا شد.

 

این نمایش که برای اولین بار در سطح خوزستان به میزبانی تیپ ۷۲ ارتش انقلابی و به نویسندگی و کارگردانی سرباز وظیفه احمد زرگوش اجرا شد، صحنه هایی از مولود کعبه، واقعه لیله المبیت، یتیم نوازی، پیرزن هیزم کش، ابن ملجم و نحوه ضربت خوردن و شهادت امیرالمومنین (ع) را به تصویر کشید.

 

در این مراسم سرهنگ علی ساکی، جانشین تیپ ۷۲ شهید کوکبیان دوکوهه ارتش، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و گرامی داشت لیالی قدر و حماسه آزاد سازی خرمشهر گفت: نیروهای مسلح چون دژی استوار مانند فتح خرمشهر، در صورت نیاز خرمشهرهای دیگری خواهند آفرید.

 

حجت الاسلام حسین مرادی، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۷۲ شهید کوکبیان دوکوهه ارتش، نیز به بیان نقش خودسازی و ارتباط خداشناسی با تزکیه تهذیب انسان در لیالی مبارک قدر پرداخت و این گونه محافل را فرصتی مناسب برای آشنایی جوانان با معارف و سیره اهل بیت (ع) به ویژه حضرت امیرالمومنین (ع) برشمرد.

 

در پایان این مراسم معنوی توسط جانشین تیپ ۷۲ و رئیس عقیدتی سیاسی از قاری نوجوان یزدان نور محمدی، مهراب سراج الدین مدیر موسسه نغمه های عشق و سرباز وظیفه احمد زرگوش کارگردان نمایش مذهبی فزت و رب الکعبه تقدیر شد.

 

در این مراسم که تعداد بیش از ۴۰۰ نفر از مردم اندیمشک و  خانواده های کارکنان ارتش حضور داشتند بیش از ۵۱ هزار و ۴۰۰ صلوات به روح مطهر و منور امیرالمومنین (ع) اهدا شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=3162
  • ارسال توسط :
  • 8 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای «فزت و رب الکعبه» در اندیمشک اجرا شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.