8 , خرداد, 1397

خانه‌های آسمانی میزبان جمع‌خوانی قرآن در اندیمشک هستند

اندیمشک نوین: در کنار مساجد و حسینه‌ها، خانه‌های آسمانی نیز همچون سال‌های گذشته میزبان جمع‌خوانی قرآن کریم در اندیمشک هستند.

اندیمشک نوین: در کنار مساجد و حسینه‌ها، خانه‌های آسمانی نیز همچون سال‌های گذشته میزبان جمع‌خوانی قرآن کریم در اندیمشک هستند.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، پس از آغاز ماه رمضان همچون سال‌های گذشته جمع‌خوانی قرآن کریم در مساجد و حسینه‌های شهرستان اندیمشک با استقبال گسترده شهروندان در اندیمشک روبرو شده است.

رسم دیرینه جمع‌خوانی قرآن کریم در شهرستان اندیمشک قدمتی به درازای تاریخ این شهرستان داشته و همواره در ماه رمضان علاوه بر جمع‌خوانی قرآن در مساجد و حسینه‌ها، منازل آسمانی نیز به یاری مساجد می‌آیند.

با نگاهی به کوچه‌ و خیابان‌های اندیمشک شاهد دست‌نوشته‌هایی خواهیم بود که متذکر می‌شود در چه ساعتی میزبان جمع خوانی قرآن ویژه خواهران و برادران است، نکته‌ای که از برکات کلاس‌های قرآن و تسلط شهروندان اندیمشکی بر قرائت قرآن است.

با توجه به رشد و توسعه فرهنگ جمع‌خوانی قرآن کریم و افزایش سالانه تعداد منازل مسکونی که در آن جمع‌خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود این خانه‌ها اکنون باید یار مساجد در ماه مبارک رمضان به‌شمار می روند.

فرهنگ جمع‌خوانی قرآن کریم در اندیمشک سابقه‌ای به درازای تاریخ این شهر داشته و در سال‌های دفاع مقدس با توجه به شرایط و حال‌وهوای آن روزها با استقبال و مشارکت بیشتری مواجح و سال به سال شاهد رونق هر چه بیشتری منازل آسمانی در شهرستان اندیمشک هستیم.