تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

مهمترین عناوین روز ۶۰۰ میلیارد ریال برای فاز دوم محور دهلران – اندیمشک هزینه می شود

  • کد خبر : 3712
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۶:۰۵
مهمترین عناوین روز ۶۰۰ میلیارد ریال برای فاز دوم محور دهلران – اندیمشک هزینه می شود

اندیمشک نوین: مدیر راه و شهرسازی شهرستان دهلران گفت: برای اجرای فاز دوم چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

اندیمشک نوین: مدیر راه و شهرسازی شهرستان دهلران گفت: برای اجرای فاز دوم چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، سلمان ایمانی گفت: فاز اول این پروژه به طول ۱۲ کیلومتر عملیاتی شد و فاز دوم نیز به طول ۱۸ کیلومتر با پیشرفت ۲۰ درصدی در حال اجراست.

وی افزود: در این مسیر ۹۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی وجود دارد و باید ۹۰ دستگاه پل با دهانه ۲ متری ساخته شود.

ایمانی یادآور شد: اجرای راه دسترسی امامزاده سیداکبر(ع) به طول ۲ کیلومتر، تکمیل راه سازی میمه به گوراب به طول هفت کیلومتر، بهسازی مسیر پهله – سرکمر – چم سرخ به طول ۱۰ کیلومتر از دیگر اقدامات این اداره در شهرستان دهلران است.

مدیر راه و شهرسازی دهلران ادامه داد: امسال برای روکش راه های روستایی این شهرستان شامل شهرک بدر – ولیعصر به طول پنج کیلومتر ۱۰ میلیارد ریال هزینه می شود.

وی، اجرای طرح تفصیلی شهر دهلران با قرارداد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از دیگر اقدامات در دست اجرا بیان کرد و گفت: این پروژه با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

مدیر راه و شهرسازی دهلران اضافه کرد: برنامه واگذاری ۴۰ قطعه زمین به ارزش ۷۰ میلیارد ریال به اقشار ویژه و برنامه واگذاری زمین به ۲۰ خانواده دارای دو معلول و ۱۵ نفر تحت پوشش کمیته امداد به ارزش ۴۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات در دست اجرا این اداره است.

ایمانی با اشاره به تعیین و تکلیف نهایی مسکن های مهر این شهرستان افزود: واگذاری ۶۰ واحد به بهزیستی، ۱۰۸واحد به کمیته امداد امام خمینی (ره)، تکمیل ۳۶ واحد و واگذاری به متقاضیان و واگذاری ۵۲۰ واحد از طریق فراخوان عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی به زودی اجرایی می شود.

مدیر راه و شهرسازی دهلران در خصوص مسکن مهر بخش موسیان نیز گفت: واحدهای مسکونی این بخش پس از هفت سال به تعداد ۲۷۸ واحد با پیشرفت ۸۷ درصد در حال انجام است که در این خصوص افزایش تسهیلات عملیات اجرایی شروع و به زودی تعیین و تکلیف می شوند.

ایمانی، انجام فراخوان ارزیابی سرمایه گذاری و اجرای آزاد راه پل زال -مورموری – دهلران – مرز چیلات(آزاد راه نجف اشرف) و مقدمات اجرایی شدن طرح و تامین مالی با همکاری مسولان ارشد استان با بانک های عامل ملی و سپه و پارسیان در اجرای طرح و انجام فراخوان جذب سرمایه گذاری جهت اجرای پروژه چهار خطه محور مهران – دهلران – اندیمشک را از دیگر اقدامات حوزه راه وشهرسازی شهرستان دهلران بیان کرد.

شهرستان دهلران در ۲۲۰ کیلومتری ایلام واقع است./ایرنا

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=3712
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مهمترین عناوین روز ۶۰۰ میلیارد ریال برای فاز دوم محور دهلران – اندیمشک هزینه می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.