تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
2

۱۵ درصد زائران برگشتی از مرز مهران به اندیمشک منتقل می‌شوند

  • کد خبر : 3860
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۵۴
۱۵ درصد زائران برگشتی از مرز مهران به اندیمشک منتقل می‌شوند

اندیمشک نوین: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:۱۵ درصد از زئران اربعین حسینی هنگام برگشت از مرز مهران، به اندیمشک منتقل می‌شوند.

اندیمشک نوین: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:۱۵ درصد از زئران اربعین حسینی هنگام برگشت از مرز مهران، به اندیمشک منتقل می‌شوند.

 

به گزارش اندیمشک نوین، غلامعباس بهرامی نیا بیان کرد: برابر تصمیم ستاد مرکزی اربعین، شهرستان اندیمشک به عنوان پس کرانه مرز مهران انتخاب شد که در این راستا هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای تسهیل در بازگشت زائران و انتقال آنها به این شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان اندیمشک از ۲۴ تا ۲۹ مهر آماده جابه جایی زائران اربعین حسینی برگشتی از مرز مهران است، افزود: به همین منظور شرکت های مسافربری، تأمین خدمات در پایانه اندیمشک و تأمین سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان در آمادگی کامل بسر می برند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد: ۱۵ درصد زائران اربعین برگشتی از مرز مهران به سمت شهرستان اندیمشک منتقل و از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به استان های مرکزی، یزد، اصفهان، ﭼﻬﺎرﻣﺤﺎل و ﺑﺨﺘﯿﺎری و لرستان منتقل خواهند شد.

پیش از این اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از اختصاص چهار هزار وسیله نقلیه برای جابه جایی زائران اربعین از مرزهای شلمچه، چذابه و پس کرانه اندیمشک به عنوان پشتیبان مرز مهران خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، از ۱۷ مهر طرح ویژه تردد زائران اربعین آغاز، و تا سوم آبان ادامه خواهد داشت و طرحی فوق العاده نیز از ۲۴ مهر تا ۲۹ مهر در استان ایلام اجرا می شود.

حرکت تدریجی کاروان‌های اربعین حسینی به سمت ۲ گذرگاه بین المللی چذابه و شلمچه در استان خوزستان که از چند روز پیش به تدریج آغاز شده با آغاز ماه صفر شتاب گرفته است.

گذرگاه های مرزی چذابه و شلمچه در خوزستان، مهران در ایلام و خسروی در کرمانشاه امسال برای تردد زائران اربعین حسینی درنظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=3860
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۱۵ درصد زائران برگشتی از مرز مهران به اندیمشک منتقل می‌شوند بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.