تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

کشف ۱۴۰ میلیارد ریال ارز سرقتی در اندیمشک

  • کد خبر : 3905
  • 10 آبان 1398 - 9:45
کشف ۱۴۰ میلیارد ریال ارز سرقتی در اندیمشک

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان منزل و کشف ۱۴۰ میلیارد ریال ارز سرقتی در اندیمشک خبر داد.

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان منزل و کشف ۱۴۰ میلیارد ریال ارز سرقتی در اندیمشک خبر داد.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین،  فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان منزل و کشف ۱۴۰ میلیارد ریال ارز سرقتی در اندیمشک خبر داد.

سردار ” حیدر عباس زاده”  در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی اندیمشک با کار اطلاعاتی از فعالیت باند سارقان مسلح منزل که در استان های دیگر نیز اقدام به سرقت کرده بودند، مطلع و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ اندیمشک با اقدامات تخصصی باند ۳ نفره سارقان حرفه ای منزل را در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقدار ۱۴۰ میلیارد ریال ارز سرقتی و یک قبضه کلت کمری کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به یک فقره سرقت منزل در استان دیگر اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: کشف سایر سرقت احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=3905

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.