تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

هر کجا به جوانان انقلابی میدان داده شده پیشرفت کرده ایم

  • کد خبر : 3933
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
هر کجا به جوانان انقلابی میدان داده شده پیشرفت کرده ایم

اندیمشک نوین: سرگرد موسوی گفت: هرجا انقلابی عمل شده و به جوانان انقلابی میدان داده ایم پیشرفت کرده ایم و هر جا چشم ها به بیرون دوخته شده دچار مشکل شدیم.

اندیمشک نوین: سرگرد موسوی گفت: هرجا انقلابی عمل شده و به جوانان انقلابی میدان داده ایم پیشرفت کرده ایم و هر جا چشم ها به بیرون دوخته شده دچار مشکل شدیم.

 

به گزارش اندیمشک نوین، «سرگرد سیدعطالله موسوی» امروز (یکشنبه ۱۹ آبان) در محفل انس و مودت کانون بازنشستگان سپاه اندیمشک اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب توصیف گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی ایران است و عظمت اصل انقلاب، راه طی شده در ۴۰ سال گذشته، جوانان انقلابی و آرمان و اهداف انقلاب در آن قابل درک و مشاهده است.

به گزارش اندیمشک نوین، جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک تصریح کرد: اگر در ۴۰ سال پیش در خرید سلاح های ابتدایی و حتی سیم خاردار دچار مشکل بودیم، اما امروزه پیشرفته ترین سلاح ها را با استفاده از فکر و دانش جوانان انقلابی خودمان تولید می کنیم و اگر در گذشته آمریکا تصور می کرد با چند بالگرد و نیروی نظامی می تواند بر نظام اسلامی فائق آید، امروز برای مقابله با انقلاب اسلامی نیازمند یک ائتلاف بزرگ از ده ها دولت معاند یا مرعوب است.

وی ابراز کرد: خدا را شکر با همت جوانان انقلابی و ایثارگری رزمندگان اسلام و به عظمت خون پاک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گام اول انقلاب با قدرت برداشته شد و وارد گام دوم شدیم.

وی در ادامه با اشاره به هدف قرار دادن پهپاد متجاوز آمریکا (گلوبال هاوک) توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما نه تنها پهپاد آمریکا را زدیم بلکه باید گفت علم و دانش آمریکایی ها را با استفاده از فکر و دانش جوانان مومن و انقلابی خود هدف قرار دادیم که آن پهپاد حاصل علم دانشمندان آمریکایی و سامانه سوم خرداد حاصل علم جوانان دانشمند و انقلابی ایرانی است.

سرگرد موسوی اذعان داشت: نکته مهم و اساسی که همه باید بدانند و در ۴۰ سال گذشته تجربه کرده ایم این است که در هر جا انقلابی عمل شده و به جوانان انقلابی میدان داده ایم پیشرفت کرده و موفقیت به دست آورده‌ایم، به عنوان نمونه پیشرفت در دانش هسته‌ای، سلول های بنیادی، جایگاه علمی پژوهشی و البته صنایع دفاعی و هر جا که انقلابی عمل نشده و چشم به بیرون دوخته شده دچار مشکل شدیم.

وی با تاکید بر اینکه برای گام برداشتن نیازمند هدف هستیم عنوان کرد: رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم خطاب به جوانان فرموده اند از انقلاب خود حراست کنند و آن را هر چه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی است نزدیک کنند؛ لذا این بخش از بیانیه که در واقع هدف اصلی و اساسی در گام دوم انقلاب اسلامی به شمار می رود، باید همواره در برابر دیدگان همه ما باشد و تمام همت و تلاش جوانان معطوف به عملی شدن آن باشد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به بخش‌های مهم دیگری از بیانیه گام دوم انقلاب ابراز کرد: از منظر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و طبق فرموده معظم له، طهارت اقتصادی شرط مشروعیت همه مقامات حکومت جمهوری اسلامی ایران است و دل های همه مسئولان به طور دائم باید برای رفع محرومیت ها بتپد.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت اذعان داشت: همواره قدردان خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان اسلام هستیم و حضور در جمع رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم که هیچگاه دست از جهاد بر نمی دارند را برای خود افتخار می دانیم

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=3933
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای هر کجا به جوانان انقلابی میدان داده شده پیشرفت کرده ایم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.