27 , دی, 1398

ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی دردادگستری اندیمشک فعال شد

اندیمشک نوین: رییس دادگستری شهرستان اندیمشک گفت: ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دادگستری این شهرستان فعال شده و تخلف‌های احتمالی انتخابات را پیگیری می‌کند.

اندیمشک نوین: رییس دادگستری شهرستان اندیمشک گفت: ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دادگستری این شهرستان فعال شده و تخلف‌های احتمالی انتخابات را پیگیری می‌کند.

 

به گزارش اندیمشک نوین، خداکرم رحیمی یهمنیاری عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری اندیمشک که در محل فرمانداری برگزار شد افزود:فرآیند انتخابات به سه مرحله پیش، هنگام و پس از انتخابات تقسیم می شود و تخلف‌های احتمالی در این سه برهه پیگیری می شوند.
وی با تشریح موارد قانونی تخلف‌های انتخاباتی بیان کرد:هرگونه وعده بیهوده اعم از پرداخت قبوض، یارانه و سایر امور غیرمرتبط با نمایندگی مجلس شورای اسلامی از سوی داوطلبان تخلف است.
وی گفت: تبلیغ زودهنگام داوطلبان نیز تخلف است و این موضوع از مواردی است که شهرستان اندیمشک گریبانگیر آن شده است.
رحیمی بیان کرد: گزارش هایی در این خصوص دریافت شده و در دست بررسی است.
وی افزود:توزیع ارزاق، پرداخت پول، استفاده از امکانات دولتی برای حمایت از داوطلبهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و واگذاری امکانات دولتی برای استفاده تبلیغاتی ممنوع است.
وی بر ضرورت پرهیز از تخریب و تهمت به یکدیگر از سوی داوطلبان تاکید کرد و گفت:برخی ناملایمات و تخریب در فضای مجازی دیده می‌شود که باید کنترل شوند.
وی خواستار همدلی جمعی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند برگزار می‌شود، شد.
دادستان عمومی اندیمشک هم گفت:از همه ظرفیت های شهرستان برای مشارکت شایسته مردم استفاده می شود.
میثم سخنور افزود:مدیران در شرایط کنونی از ورود به فضاهایی که سبب تنش می شود پرهیز کنند.
وی بیان کرد: مدیران اریه گزارش عملکرد خود را به پس از برگزاری انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی موکول کنند تا شبهه تبلیغات ایجاد نشود.