5 , بهمن, 1398

اقتدار یک کشور با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی توانمندتر خواهد شد

اندیمشک نوین: حجت الاسلام حسینی نوری با بیان اینکه اقتدار یک کشور بستگی به قدرت آن دارد و با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی توانمندتر خواهد شد گفت: دشمن از هر ابزاری برای فشار بر ملت ایران استفاده می کنند.

اندیمشک نوین: حجت الاسلام حسینی نوری با بیان اینکه اقتدار یک کشور بستگی به قدرت آن دارد و با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی توانمندتر خواهد شد گفت: دشمن از هر ابزاری برای فشار بر ملت ایران استفاده می کنند.

 

به گزارش اندیمشک نوین، «حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری» امروز (جمعه ۴ بهمن) در خطبه های نماز جمعه این هفته اندیمشک، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در طی هفته های اخیر اظهار کرد: مقام معظم رهبری گفتمان و نقشه راهی را جلوی پای همه ملت های آزاده به ویژه ملت ایران باز کردند.

امام جمعه اندیمشک ایجاد گفتمان انقلاب اسلامی را از جمله علت های عصبانیت استکبار برشمرد و افزود: استقامت و مقاومت چهل ساله ما بر سر آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی و ایجاد یک گفتمان و نظریه جدید به نام انقلاب اسلامی و محور مقاومت در غرب آسیا باعث عصبانیت دشمنان شده است.

وی اذعان داشت: انقلاب اسلامی شاگردانی را پرورش داده و که برای آنها مرز جغرافیایی، نژاد، رنگ و پوست مهم نیست و آنچه که برای آنها اهمیت دارد حفظ کرامت انسانی و احترام به انسانیت است.

حجت الاسلام حسینی نوری تصریح کرد: امروز اقتدار نظامی ایران به جایی رسیده که از ما می خواهند به محور مقاومت و کشورهای دیگر موشک نفروشیم و این اقتدار نظامی بود که سایه جنگ را برداشت و مذاکره پیشنهادی برای جلوگیری از حرکت انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه اقتدار یک کشور بستگی به قدرت آن دارد و با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی توانمندتر خواهد شد ابراز کرد: بسیاری از پیروان مکتب سردار سلیمانی در این کشور وجود دارند که اگر به آنها اعتماد شود قطعا در جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد.

امام جمعه اندیمشک اضافه کرد: امروز مردم عراق تظاهرات میلیونی برای خروج آمریکایی ها از کشورشان برگزار کردند و همین یک جمله کافی است تا بدانیم عظمت کار سپاه قدس چه مقدار است و به برکت خون سردار سلیمانی حاصل شده است.

وی تاکید کرد: باید به محصول اعتماد دیگر کشورها به استکبار نگاه کنیم و عبرت بگیریم چرا که آنها از هر ابزاری برای فشار بر ملت ایران استفاده می کنند.

حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به محروم شدن تیم های باشگاهی فوتبال ایران از میزبانی بازی های آسیا عنوان کرد: دشمن از هر روزنه ای اقدام می کند تا نسل جوان را در کنار نارضایتی های دیگر، ناراضی تر و التهاب دیگری در کشور ایجاد کنند.

وی ادامه داد: اگر این بار در انتخابات گزینه های درستی انتخاب نشوند قطعا وضعیت اقتصادی به مراتب بدتر از وضعیت فعلی خواهد شد و به همین دلیل لازم است در انتخاب گزینه اصلح دقت کنیم.

امام جمعه اندیمشک به تحریم سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان اشاره کرد و یاد آور شد: این سردار به صورت شبانه روزی در حال خدمت به تامین امنیت استان است و جمع کردن غائله و فتنه ماهشهر در آبان ماه سال جاری یکی از مهمترین دلایل این تحریم است.