تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

رزمایش اقتدار و امنیت در اندیمشک

  • کد خبر : 4111
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
رزمایش اقتدار و امنیت در اندیمشک

اندیمشک نوین: رزمایش مدافعان حریم ولایت به مناسبت چهل سالگی شجره طیبه بسیج در شهرستان اندیمشک برگزار شد.

اندیمشک نوین: رزمایش مدافعان حریم ولایت به مناسبت چهل سالگی شجره طیبه بسیج در شهرستان اندیمشک برگزار شد.

 

به گزارش اندیمشک نوین، سرهنگ پاسدار احسان کریم‌پور اظهار داشت: دومین مرحله از رزمایش چهل سالگی اقتدار بسیج با رمز یا زهرا(س) در منطقه عمومی رزمایش حوالی جسر نادری اندیمشک برگزار شد.

وی افزود: هدف از اجرای رزمایش اجرای تمرینات تاکتیکی و آمادگی‌های گردان های دفاعی و بیت المقدس جهت مقابله با هجوم و هرگونه تهدید خارجی و مقابله با هلی‌برد، مقابله کمین دشمن و دفاع ثابت منطقه ای آتش و حرکت و همچنین اجرای صبحگاه و کلاس های بصیرتی و عزاداری به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه بوده که در قالب رزمایش به مدت ۳۶ ساعت با حضور سه گردان از گردان های بیت المقدس اجرا شد‌.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان کرد: رزمایش امداد و نجات با حضور گردان کوثر بسیج جامعه زنان و خواهران بسیجی برگزار شد.

کریم پور عنوان کرد: بسیجیان ثابت کرده‌اند همیشه در مقابل دشمنان خارجی و داخلی آماده زرم و تقابل هستند و تا آخرین قطره ی خون با دشمنان مبارزه خواهند کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تحریم سردار سرافراز سپاه پاسداران، سردار شاهوارپور و شهادت فرمانده حوزه مقاومت در دارخوین شادگان همه نشان از ضعف، خواری و پستی آمریکا، آمریکایی ها و عمال های آمریکایی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: شهادت پاداش و اجر تلاش های بی وقفه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، ایشان با شهادتش انقلابی برپا کرد و به تمام دنیا فهماند که انقلاب زنده ست و غبار را از چشمان برخی از دشمنان داخلی برداشته است.

وی در ادامه با تسلیت سقوط هواپیمای اوکراینی به خانواده های داغدار خاطرنشان کرد: ۳۷ مورد در دنیا اتفاقات به این شکل داریم و این حادثه اولی نیست، متاسفانه دشمنان داخلی و بیرونی انگشت اتهام خود را به سمت نیروهای مسلح و نیروی های انقلابی، کسانی که دلسوز انقلاب هستند و کسانی که استخوان برای انقلاب خورد کرده‌اند، کشیدند.

کریم پور بیان کرد: دشمنان می‌خواهند سردار حاجی زاده که سردار صداقت لقب گرفت، را بین مردم تخریب کنند ولی نمی توانند، مردم ما با بصیرت هستند.

وی اضافه کرد: دشمنان ما همیشه از مردم ما شکست خورده اند از زمان ۸ سال دفاع مقدس تا به امروز و این وعده الهی است.

فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک در پایان از همکاری فرماندهی و کارکنان تیپ حضرت مهدی‌(عج) در اجرا و پشتیبانی از رزمایش تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4111
  • ارسال توسط :
  • 12 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رزمایش اقتدار و امنیت در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.