تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

تنها بانوی داور ‌اندیمشکی در لیگ برتر فوتسال: انتظار دارم مسئولان از بانوان ورزشکار حمایت کنند‌

  • کد خبر : 4117
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱:۲۰
تنها بانوی داور ‌اندیمشکی در لیگ برتر فوتسال: انتظار دارم مسئولان از بانوان ورزشکار حمایت کنند‌

اندیمشک نوین: داور اندیمشکی حاضر در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: بانوان در رشته ورزشی فوتبال و فوتسال با مشکلات زیادی روبه رو هستند که از جمله آنها تمرین در زمین های ورزشی شهرستان اندیمشک است.

اندیمشک نوین: داور اندیمشکی حاضر در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: بانوان در رشته ورزشی فوتبال و فوتسال با مشکلات زیادی روبه رو هستند که از جمله آنها تمرین در زمین های ورزشی شهرستان اندیمشک است.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، وقتی که اسم فوتبال یا فوتسال به زبان می‌آید همه تیم‌های فوتبال یا فوتسال آقایان را به یاد می‌آوریم اما فراموش کرده ایم که همیشه بانوان هم پای آقایان در تمام رشته های ورزشی گام برداشته‌اند.

فوتبال و فوتسال از رشته های ورزشی هستند که در میان بانوان، استقبال فراوانی دارد، اما متأسفانه به دلیل بی توجهی به فوتبال و فوتسال بانوان این رشته های پرطرفدار ورزشی را با مشکلات فراوانی روبه‌رو کرده است که نیاز به توجه مسئولان و حامیان ورزشی دارند.

فریبا کعبی داور اندیمشکی حاضر در لیگ برتر فوتسال بانوان در این باره، اظهار داشت: بانوان در رشته ورزشی فوتبال و فوتسال با مشکلات زیادی روبه رو هستند که از جمله آنها تمرین در زمین های ورزشی شهرستان اندیمشک است.

وی در ادامه افزود: امکانات و وضعیت ورزش بانوان در مرکز استان خوزستان بهتر از شهرستان ها است، هنگامی که برای تمرینات به پیست تمرین می روم زمین آن آسفالت است، که دویدن در پیست آسفالت یعنی نهایت آسیب به زانو های یک ورزشکار،  داور و بازیکن است.

این داور فوتبال گفت: به عنوان یک داور برای تمرین در سالن های ورزشی بانوان باید هزینه پرداخت کنم. زمانی که مربی دارد با شاگردانش تمرین می کند باید از آنها اجازه بگیرم که در کنار زمین تمرین کنم.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: بیش از ۱۰ سال داوری لیگ برتر را در کارنامه خود داشته ولی متأسفانه هیچ حمایتی از من نشده است.

داور لیگ برتر فوتسال بانوان با اشاره به اینکه تاکنون یک ریال هم حمایت مالی از من نشده است، عنوان کرد: به عنوان یک داور، برای مسابقات جهانی کافا که در کشور تاجیکستان برگزار می شود باید به این کشور اعزام بشوم، با توجه به اینکه این مسابقات برون مرزی هستند باید با اتوبوس تا تهران سفر کنم.

وی در ادامه با گله از عدم توجه اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک گفت: چرا نباید اداره ورزش از من حمایت کند و  برای من بلیط هواپیما تهیه کند؛ تهیه بلیط هواپیما چقدر هزینه دربرخواهد داشت.

کعبی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر  باید با اتوبوس تا تهران بروم و از تهران تا کشور برگزاری مسابقات با هزینه شخصی خودم سفر کنم.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل ما نبود اسپانسر است تصریح کرد: حضور اسپانسر در فوتبال و فوتسال آقایان بیشتر دیده می شود ولی متأسفانه در فوتبال بانوان این گونه نیست و  حمایتی صورت نمی گیرد.

داور لیگ برتر فوتسال بانوان در پایان خاطرنشان کرد: تنها درخواستی که  از مسئولان داشته این است که ما را حمایت کنند چرا که  در حق بانوان اجحاف می شود و نیاز به حمایت دارند.

با نگاهی گذرا و با تأمل به فوتبال و فوتسال بانوان می توان به مشکلات فوتبال و فوتسال بانوان پی برد.

با توجه به شرایطی که فوتبال و فوتسال بانوان در ایران دارد هیچ کسی به غیر از بانوان نمی توانند این اوضاع را بهبود ببخشند، بانوان حاضر در فوتبال و فوتسال ایران باید بیش از گذشته هوای یکدیگر را داشته باشند.

لیگ برتر بانوان ایران همچون نهال نوپایی است و تنها ۱۱ سال از آن می گذرد و در این راستا باید از افراد مسئول و غیرمسئول درخواست کرد اول به فکر رشد این نهال نوپا باشند به جای آنکه با رفتار و یا تصمیمات خود تیشه به ریشه این نهال نوپا بزنند چرا که با اعمال خود باعث زیاد شدن هزینه های مادی و معنوی، کشف نشدن، از بین رفتن استعدادهای مختلف در این عرصه و از بین رفتن لیگ برتر بانوان را می شوند.

گزارش از محمدحمید ذوالفقاری

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4117
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تنها بانوی داور ‌اندیمشکی در لیگ برتر فوتسال: انتظار دارم مسئولان از بانوان ورزشکار حمایت کنند‌ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.