تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

گرامیداشت سالگرد شهید احمد حاجیوند الیاسی در اندیمشک

  • کد خبر : 4142
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
گرامیداشت سالگرد شهید احمد حاجیوند الیاسی در اندیمشک

اندیمشک نوین: گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید مدافع حرم احمد حاجیوند الیاسی از شهدای آزادسازی نبل و الزهرا با حضور فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

اندیمشک نوین: گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید مدافع حرم احمد حاجیوند الیاسی از شهدای آزادسازی نبل و الزهرا با حضور فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

 

به گزارش اندیمشک نوین، گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید مدافع حرم احمد حاجیوند الیاسی از شهدای آزادسازی نبل و الزهرا با حضور فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

در این برنامه سردار علی نجفوند، فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: دشمن از همان روزهای اول انقلاب تمام قد در مقابل جمهوری اسلامی صف آرایی و هر توطئه ای که از دست او بر می‌آمد انجام داد ولی موفق به سد یا براندازی نظام اسلامی نشد.

وی با بیان اینکه صدام، آغازگر جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس بود، افزود: ما جنگی که در آن ۸۲ کشور از بلوک شرق و غرب صدام را حمایت می کردند، را پشت سر گذاشته و اجازه ندادیم یک وجب از خاک وطن در اختیار دشمن بماند.

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) با اشاره به حادثه ۱۱ سپتامبر گفت: آمریکایی‌ها با این بهانه در سال های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ به افغانستان و عراق حمله کردند و قرار بود بعد از این کشورها در سال ۲۰۰۵  به ایران حمله کرده و طومار جمهوری اسلامی را در هم بپیچانند ولی در باتلاقی بنام عراق گرفتار و نتوانستند نقشه‌ از پیش تعیین شده خود را عملی کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: به خواست خداوند دشمن در تمام جبهه‌ها شکست خورد و مجبور شدند بدلیل اقتدار ایران اسلامی از جنگ مستقیم پشیمان و جنگ مسلمان با مسلمان یا همان نیابتی را آغاز کردند.

سردار نجفوند به خاطراتی از شهیدان مدافع حرم اندیمشک در سوریه اشاره کرد و گفت: در یکی از سنگر های باشکوی که شهیدان الیاسی، احمد مجدی و رحیمی منش در آنجا شهید شدند رفته بودیم. سنگرهای آنان پر بود از قرآن چاپ عربستان یعنی استکبار توانسته بود مسلمانان دانش آموخته‌ مدارس وهابیت  را در برابر جبهه‌ مسلمین قرار دهد، اما به خواست پروردگار و بصیرت رزمندگان جبهه اسلام در چنین حالتی   نیز ما پیروز شدیم.

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) بابیان اینکه سال ها طول خواهد کشید که ما مکتب شهید سلیمانی را بشناسیم تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی، سپاه بدون مرز را طوری مدیریت کردند که در هر جایی که صدای مظلومی به گوش برسد از آن مظلوم دفاع شود. خدا محبت او را در دل مردم قدردان قرار داد و زمانی که خبر شهادت ایشان به گوش آنها رسید مردم بی اختیار اشک می ریختند، چرا قدر خادمان و حافظان امنیت خود را می دانند.

سردار نجفوند، با بیان اینکه دشمن فکر کرده است با شهادت شهید قاسم سلیمانی کار جبهه مقاومت تمام می شود افزود: دشمن غافل از اینکه که خون حاج قاسم، کمتر از حیات ایشان برای اسلام نبوده، همه دنیا برای شهید سلیمانی عزاداری کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از شهادت حاج قاسم و به برکت خون شهید سلیمانی  خون تازه ای در رگ های محور مقاومت جاری و همه دیدند که  پیروزهایی در منطقه به دست آمد و آرامکو عربستان دوباره توسط انصارالله مورد هدف قرار گرفت و خانطومان معراج شهدا پاسدار ما کاملا آزاد شد.

وی با بیان اینکه خانطومان همان جایی است  که در مسیر آن (قراصی) پیکر شهید مدافع حرم مهدی نظری آنجا باقی مانده است گفت: ان شاءلله که پیکر این شهید عالی قدر  به آغوش کشور و خانواده معزز خود برگردد.

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج)، با بیان اینکه دیروز خاکریز اول ما در جنگ تحمیلی پادگان کرخه بود امروز خاکریز اول ما سواحل مدیترانه است عنوان کرد:  دنیای اسلام در‌ حال فتح دل های آزادیخواهان و سنگرهای کلیدی استکبار است.

سردار نجفوند، تصریح کرد: ما باید هوشیار  باشیم چرا که دشمن ضربه خورده دست بردار نیست و با نقشه های دیگر وارد می شود که ان شاءالله با آگاهی مردم بصیر ایران  موفقیتی نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: دشمن مطمئن باشد هزاران قاسم سلیمانی، سربازان ولایت اجازه نخواهند داد این پرچم به روی زمین بماند و آمریکا و اسرائیل در توطئه‌ ننگین معامله قرن موفقیتی نخواهند داشت و همچون گذشته این نقشه هم شکست خواهد خورد .

وی اظهار امیدواری کرد که برپایی نمازجماعت با حضور همه‌ آزادگان و جوانان اسلام به امامت ولی امر مسلمین در قدس اقامه خواهد شد.

در ادامه تصاویر این مراسم را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/۳۳۱/ ت

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4142
  • ارسال توسط :
  • 12 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای گرامیداشت سالگرد شهید احمد حاجیوند الیاسی در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.