تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

معامله قرن طرحی برای ادامه حیات ننگین رژیم پلید صهیونیستی است

  • کد خبر : 4146
  • 12 بهمن 1398 - 19:00
معامله قرن طرحی برای ادامه حیات ننگین رژیم پلید صهیونیستی است

اندیمشک نوین: حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه طرح ترامپ در خصوص معامله قرن ابتر خواهد ماند گفت: این طرح مشکلاتی را برای فلسطین ایجاد می کند و هدف از آن ادامه حیات ننگین رژیم پلید صهیونیستی است.

اندیمشک نوین: حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه طرح ترامپ در خصوص معامله قرن ابتر خواهد ماند گفت: این طرح مشکلاتی را برای فلسطین ایجاد می کند و هدف از آن ادامه حیات ننگین رژیم پلید صهیونیستی است.

 

به گزارش اندیمشک نوین، «حجت الاسلام سید ولی الله مهدوی» امروز (جمعه ۱۱ بهمن) در خطبه های نماز جمعه این هفته اندیمشک، با اشاره به فرا رسیدن سالروز بازگشت پیروزمندانه امام خمینی (ره) به ایران اظهار کرد: پس از فرار شاه، مردم مومن ایران ملتزم بازگشت امام خمینی (ره) بودند و دولت بختیار سعی داشت از بازگشت امام (ره) به ایران وقفه ایجاد کند تا شاید بر اوضاع مسلط شود اما سرانجام انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۸۷ به ثمر نشست.

 

امام جمعه موقت اندیمشک با بیان اینکه روز ۱۲ بهمن بزرگترین استقبال تاریخ از امام خمینی (ره) صورت گرفت و مردم ایران با رقم زدن حماسه ای بزرگ، این امام گرانقدر را در آغوش گرفتند انقلاب به پیروزی رسید افزود: در قرن نوزدهم جوامع مسلمان منفعل و سرخورده بودند اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن رخ داد و با این پیروزی یک بار دیگر اسلام احیا شد.

 

وی انقلاب اسلامی را انقلابی فرا منطقه ای دانست و اضافه کرد: امروزه جبهه مقاومت و جبهه های بعد از انقلاب اسلامی را زاییده انقلاب خود می دانیم که این برای استکبار و دیگر جوامع ثابت شده است.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر خلاف دیگر انقلاب ها بر اصول و ارزش های خود پایبند بوده است تصریح کرد: بسیاری از انقلاب هایی که رخ داده نتوانسته اند بر اصول و ارزش های انقلاب خود ایستادگی کنند اما انقلاب اسلامی در سخت ترین شرایط هم مستحکم و استوار ایستاده است.

 

وی ادامه داد: انقلاب پایبند به اصول و ارزش هاست و مشخصه های مثبت زیادی دارد و این پایبندی دل مردم مظلوم جهان را معطوف به این انقلاب و ارزش های آن کرده است.

 

امام جمعه موقت اندیمشک با بیان اینکه آمریکا در این مدت چند سیلی محکم خورده است عنوان کرد: داعشی که آمریکا آن را پرورش داده بود توسط نیروی قدس، حشدالشعبی، فاطمیون و زینبیون در سوریه و عراق نابود شد.

 

وی ابراز کرد: موشک باران پایگاه عین الاسد که یکی از مهمترین پایگاه های استراتژیک آمریکا بود، هیمنه پوشالی آمریکا را از در هم شکست و رسوایی بزرگی برای آنها به بار آورد.

 

حجت الاسلام مهدوی تشییع جنازه سردار سلیمانی با حضور صدها هزار نفر در عراق و حضور میلیونی در ایران و تصویب مجلس عراق برای اخراج آمریکایی ها از جمله سیلی هایی است که آمریکا طی روزهای اخیر خورده است.

 

وی خاطر نشان کرد: حضور میلیونی مردم عراق نقطه عطفی بر پایان سلطه مستکبرانه و ظالمانه آمریکا در عراق و منطقه بود و آمریکایی ها از این مسائل بسیار عصبانی هستند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک با اشاره به طرح ترامپ در خصوص معامله قرن تاکید کرد: این طرح ابتر خواهد ماند و مشکلاتی را برای فلسطین ایجاد می کند؛ هدف از این طرح ادامه حیات ننگین رژیم پلید صهیونیستی است.

 

وی به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات پرداخت و یاد آور شد: با توجه به اینکه حق الناس بر حق الله مقدم است باید در ابعاد فردی، اجتماعی و حاکمیتی لحاظ شود و مجریان، بازرسان، ناظران، دستگاه های امنیتی و اجرایی، رسانه های ملی و فضای مجازی و کاندیداها باید به انتخابات به عنوان حق الناس توجه ویژه ای داشته باشند.

 

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=4146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.