تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

عاملان تیراندازی به ماموران انتظامی در اندیمشک دستگیر شدند

  • کد خبر : 4282
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اعضای باند سارق مسلح و عاملان تیراندازی به ماموران انتظامی پاسگاه چم‌گلک شهرستان اندیمشک شناسایی و دستگیر شدند.

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اعضای باند سارق مسلح و عاملان تیراندازی به ماموران انتظامی پاسگاه چم‌گلک شهرستان اندیمشک شناسایی و دستگیر شدند.

 

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار حیدر عباس زاده شامگاه جمعه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : در پی وقوع چند سرقت مسلحانه و تیراندازی به سمت ماموران پاسگاه چم گلک منجر به جرح فرمانده پاسگاه در شهرستان اندیمشک شد، بلافاصله چند گروه ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان تشکیل شد.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی اندیمشک با کار اطلاعاتی اعضای باند سارقان مسلح را شناسایی و روز جمعه با هماهنگی قضایی ، طی عملیاتی سرکرده باند را در مخفیگاهش دستگیر و یک دستگاه پژوه سرقتی ۴۰۵ از مخفیگاه متهم کشف شد.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: همچنین طی عملیاتی جداگانه یکی دیگر از اعضای این باند در مخفیگاهش دستگیر و یک دستگاه پژو ۴۰۵ سرقتی دیگر از مخفیگاه این متهم کشف شد.
وی تصریح کرد: در مجموع عملیاتهای انجام شده ۲ نفر سارق مسلح دستگیر و پنج دستگاه خودروی سرقتی کشف شد.
سردار عباس زاده با اشاره به سرقت های انجام شده از سوی این باند گفت: سرقت به عنف پژو ۴۰۵ نقره ای در ۱۲ اسفندماه در حوزه کوی لور، سرقت مسلحانه پژو ۴۰۵ در ۲۶ بهمن ماه در کمربندی چم گلک، سرقت مسلحانه پژو ۴۰۵ نقره ای در حوزه لور در ۲۸ بهمن ماه به همراه محموله ، سرقت به عنف خودرو ال ۹۰ در مورخه ۶ اسفند ماه ، سرقت مسلحانه خودرو سمند در مورخه هفتم اسفندماه به همراه محموله،تیراندازی به سمت خودروی پاسگاه چم گلک در ۱۳ اسفندماه و مجروح شدن فرمانده پاسگاه انتظامی از دیگر جرایم این سارقان است.
وی گفت: سرکرده این باند به اتهام حمل ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر تحت تعقیب است.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4282
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای عاملان تیراندازی به ماموران انتظامی در اندیمشک دستگیر شدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.