تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

تخریب ساخت و ساز مسکونی غیر مجاز در اندیمشک

  • کد خبر : 4295
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۵۸

اندیمشک نوین: شهردار اندیمشک گفت: ساخت و ساز مسکونی غیر مجاز ظهر امروز این ساخت و ساز غیر مجاز از سوی پلیس ساختمان شهرداری تخریب گردید.

اندیمشک نوین: شهردار اندیمشک گفت: ساخت و ساز مسکونی غیر مجاز ظهر امروز این ساخت و ساز غیر مجاز از سوی پلیس ساختمان شهرداری تخریب گردید.

 

به گزارش اندیمشک نوین، شریفی شهردار اندیمشک گفت: با اطلاع از ساخت و ساز غیر مجاز در فضای سبز حاشیه کمربندی شرقی بعد از پل زیر گذر جاده سد دز در اسرع وقت شهرداری موضوع را در دستور کار خود قرارداد و با رای کمیسیون ماده صد و به دستور دادستان و همکاری نیروی تلاشگر انتظامی، ظهر امروز این ساخت و ساز غیر مجاز از سوی پلیس ساختمان شهرداری تخریب گردید.

او در رابطه با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در سطح شهر افزود: این پدیده زشت از سوی اشخاصی معلوم الحال و سودجو از سالیان گذشته باب شده و با خرید زمین‌های کشاورزی اطراف شهر بدون طی مراحل قانونی و اخذ مجوز‌های لازم اقدام به قطعه بندی و فروش آنان به مردم کرده و مشکلات زیادی مانند  صادر نشدن پروانه ساختمانی و صدور سند مالکیت را برای شهروندان بوجود آورده اند که با توجه به اینکه تغییر کاربری اینگونه زمین‌ها به مسکونی مستلزم طی نمودن مراحل قانونی البته دشوار و حتی ناممکنی است.

شریفی بیان داشت: این افراد شناخته شده از اعتماد مردم سوء استفاده می‌نمایند و با قطعه بندی و فروش این چنین زمین‌هایی مردم و ادارات را به دردسر انداخته که لازم است دستگاه‌های امنیتی و قضایی به کمک شهرداری و ادارات مرتبط آمده و با آنان برخود قانونی صورت گیرد تا بیش از این شهر دچار چالش و ساخت و ساز‌های غیر مجاز نباشد تا با چنین اقداماتی بتوانیم از تضییع بیت المال وحق و حقوق مردم شهر جلوگیری کنبم.

شهردار اندیمشک تصریح کرد: از کسانی که هم اکنون در کوی رسالت فاز ۲ فرهنگیان انتهای خیابان‌های برنا و زمین‌های بین کوی ولایت و لور در حال ساخت و ساز غیر مجاز هستند خواست تا مشخص شدن وضعیت کاربری آنان و طی مراحل قانونی از ادامه کار منصرف شوند و از اشخاصی که این زمین‌ها را به آنان فروخته اند طرح شکایت کنند و خواستار استرداد پول خود شوند در غیر این صورت شهرداری در راستای وظایف خود از طریق قانونی نسبت به تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز اقدام خواهد کرد.

این مقام مسئول در پایان از همکاری فرماندار و دادستان محترم، نیروی پر تلاش انتظامی و اعضای شورای شهر در رابطه با احساس مسئولیت و پیگیری این موضوعات بسیار مهم نهایت تقدیر و تشکر را بعمل آورند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4295
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تخریب ساخت و ساز مسکونی غیر مجاز در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.