تاریخ : دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024
0

ضدعفونی شهر چم‌گلک اندیمشک

  • کد خبر : 4296
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۵۶

اندیمشک نوین: شهردار چم گلک گفت:ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌ها ، معابر و بوستان‌های شهر چم‌گلک در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اجرا شد.

اندیمشک نوین: شهردار چم گلک گفت:ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌ها ، معابر و بوستان‌های شهر چم‌گلک در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اجرا شد.

 

به گزارش اندیمشک نوین، کاظم سزاری افزود: در این طرح ، با استفاده از محلول های ضدعفونی قوی و خودروهای مخصوص ، کلیه معابر ، خیابان ها،بازارچه و اماکن عمومی این شهر با همکاری شورای اسلامی شهر و امور برق اندیمشک ضدعفونی شد.

وی با اشاره به نظافت شهر چم گلک به صورت ویژه افزود: آهک پاشی کانال های روباز نیز در این شهر و مناطق حاشیه ای انجام شده است.

سزاری افزود: بیش از پنج هزار بروشور آموزشی نیز در سطح شهر چم‌گلک با هدف آگاهی بخشی به شهروندان در رابطه با بیماری کرونا توزیع شد.

وی از شهروندان خواست با رعایت اصول بهداشتی و خودداری از ریختن زباله در سطح شهر ، برای شکستن حلقه انتشار ویروس کرونا همکاری کنند.

شهر چم گلک از توابع بخش مرکزی اندیمشک بیش از هشت هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان اندیمشک پنج شهر تابعه دارد.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

تعداد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر روز شنبه ۱۷ اسفند به پنج هزار و ۸۲۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۴۵ نفر رسیده و همچنین هزار و ۶۶۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4296
  • ارسال توسط :
  • 7 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ضدعفونی شهر چم‌گلک اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.