تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

تردد قطار محلی اندیمشک دورود متوقف شد

  • کد خبر : 4308
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷

اندیمشک نوین: فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تردد قطار محلی اندیمشک دورود تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

اندیمشک نوین: فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تردد قطار محلی اندیمشک دورود تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین،  پیمان جهانگیری روز سه شنبه در نشست قرارگاه کنترل کرونا در فرمانداری با بیان این مطلب افزود: این تصمیم در جلسه شورای تامین شهرستان مصوب شده ضمن اینکه محدودیت های ویژه در محورهای مواصلاتی اعمال می شود.
وی گفت: فروشگاههای پرتردد در بازار اندیمشک نیز تعطیل شده اند و همزمان عملیات ضدعفونی این مناطق به طور مستمر اجرا می شود.
وی سلامت مردم را از اولویت های مهم دانست و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم ، ایام نوروز امسال هیچ گونه امکانات رفاهی و تفریحی به مسافران نوروزی اختصاص داده نمی شود.
وی افزود: تردد در سطح شهرستان از شرایط پرخطر محسوب می شود و با توجه به اینکه اندیمشک ورودی خوزستان است و هرسال جمعیت میلیونی مسافران از اندیمشک تردد می کنند این تردد ها محدود خواهد شد.
وی اظهار داشت: طی جلسات استانی برای مدیریت شرایط، از ورودی شمالی خوزستان و اندیمشک محدودیت هایی برای تردد اعمال خواهد شد.
فرماندار اندیمشک تصریح کرد: بازدید مسافران از همه اماکن تفریحی گردشگری از جمله سدهای کرخه و دز ممنوع است ضمن اینکه هتل ها و مهمانسراها از پذیرش مسافران نوروزی تا اطلاع ثانوی منع شده اند.
فرماندار شهرستان اندیمشک در بخش دیگری گفت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا ، بانک ها نسبت به مهلت سه ماهه به بدهکاران بانکی همکاری می کنند.
وی با اشاره به لزوم همکاری مردم برای عدم تردد ضروری در سطح شهر افزود: این مهلت سه ماهه جهت رفع دغدغه شهروندان و عدم تردد آنها در سطح شهر است.

روزانه ۲ رام قطار اندیمشک دورود در این محور تردد داشت.

گروههای ویژه هلال احمر و شبکه بهداشت در مبادی ورودی شهرستان اندیمشک طرح غربالگری را اجرا می کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون هشت هزار و۴۲نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4308
  • ارسال توسط :
  • 12 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تردد قطار محلی اندیمشک دورود متوقف شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.