تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

طرح غربالگری کارکنان دولت در اندیمشک اجرا می ‌شود

  • کد خبر : 4332
  • 25 اسفند 1398 - 18:43

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک با اشاره به اقدامات و تمهیدات برای مهار شیوع ویروس کووید ۱۹ گفت: طرح غربالگری کارکنان دولت در شهرستان اندیمشک اجرا می ‌شود.

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک با اشاره به اقدامات و تمهیدات برای مهار شیوع ویروس کووید ۱۹ گفت: طرح غربالگری کارکنان دولت در شهرستان اندیمشک اجرا می ‌شود.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری  اظهار کرد: همه مصوبات ستاد مبارزه در شهرستان اندیمشک به دستگاه‌های اجرایی و نهادها ارسال و ابلاغ شده است.
وی، مهار ویروس کووید ۱۹ را لازمه عزم و اراده همه شهروندان و رعایت موارد بهداشتی دانست و افزود: دستگاه‌های اداری و اجرایی ملزم به تهیه دستگاه تب‌سنج برای کنترل و غربالگری کارکنان خود به صورت روزانه هستند.
فرماندار اندیمشک گفت: اقدام به غربالگری در ادارات و نهادها را در راستای هدف کنترل و مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان اندیمشک انجام می‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اداری شهرستان اندیمشک برای مقابله با ویروس کرونا بسیج و تمهیدات ویژه‌ای در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ طراحی و به اجرا خواهند رسید.
جهانگیری با اشاره به اقدامات و تمهیدات برای مهار شیوع ویروس کووید ۱۹ گفت: طرح غربالگری کارکنان دولت در شهرستان اندیمشک اجرا می‌شود.
فرماندار اندیمشک عنوان کرد: هیچ‌گونه تمهیدات در زمینه پذیرایی مهمانان نوروزی در اندیمشک اندیشیده نشده است و از شهروندان هم می‌خواهیم تا حد امکان از ترددهای غیرضروری در سطح شهرستان پرهیز کنند.
وی با بیان اینکه همه اماکن فرهنگی و سدها در نوروز ۹۹ پذیرای مهمانان نوروزی نخواهند بود، افزود: هسته مرکزی شهرستان و ورودی شهرستان با هدف مهار و پیشگیری شیوع بیماری کرونا مسدود خواهد بود.
جهانگیری گفت: ۶ باشگاه مختلف ورزشی که در روزهای اخیر برخلاف مصوبات ستاد مبارزه با کرونا به فعالیت خود ادامه دادند، شناسایی و پلمب شدند.
فرماندار اندیمشک اظهار کرد: شهروندان با رعایت نکات بهداشت فردی و اجتناب از تردد غیرضروری در مهار شیوع ویروس کرونا اهتمام لازم را به عمل آورند.
شهرستان اندیمشک به عنوان دروازه ورودی خوزستان به عنوان اولین میزبان مهمانان نوروزی در استان خوزستان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی نیست.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=4332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.