تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

جمع آوری مصالح ساختمانی ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اندیمشک

  • کد خبر : 4342
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

اندیمشک نوین: شهردار اندیمشک از جمع آوری مصالح ساختمانی ساخت و ساز‌های غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

اندیمشک نوین: شهردار اندیمشک از جمع آوری مصالح ساختمانی ساخت و ساز‌های غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش اندیمشک نوین،شریفی شهردار شهر اندیمشک، در خصوص ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین کشاورزی بین (کوی ولایت و کوی لور) گفت: این پدیده غیرقانونی از سویافرادی از سالیان گذشته باب شده و با خرید زمین‌های کشاورزی اطراف شهر و بدون طی مراحل قانونی و اخذ مجوز‌های لازم اقدام به قطعه بندی و فروش آنان به مردم کرده و مشکلات زیادی مانند صادر نشدن پروانه ساختمانی و صدور سند مالکیت را برای همشهریان عزیز بوجود آورده اند.

او افزود: با توجه به اینکه تغییر کاربری اینگونه زمین‌ها به مسکونی مستلزم اخذ رای کمیسیون ماده ۵ است، ولی تا کنون نسبت به طی مراحل اداری اقدامی از طرف مالکین اولیه نشده لذا ساخت و ساز در این منطفه غیر قانونی است و از همشهریان عزیز خواست تا طی مراحل اداری ساخت و سازی انجام ندهند در غیر این صورت از طریق مراجع قضایی پیگیری مجدد خواهد شد و با متخلفین برخورد قانونی و نسبت به تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز اقدام قاطع خواهد شد.

شریفی همچنین از همشهریان عزیزی که این قطعات را خریداری کرده اند خواست از اشخاصی که این زمین‌ها را به آنان فروخته اند طرح شکایت کنند و خواستار حق و حقوق خود شوند کما اینکه این شهرداری هم راسا از این افراد شکایت نموده است.

شهردار شهر اندیمشک در پایان از همکاری فرماندار و دادستان ، فرمانده و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی و اعضای شورای شهر در رابطه با احساس مسئولیت و پیگیری این موضوعات بسیار مهم نهایت تقدیر و تشکر را بعمل آورند.

با پیگیری‌های شهردار و دستور دادستان و همکاری فرمانده و پرسنل خدوم نیروی انتظامی مصالح ساختمانی واقع در زمین کشاورزی فوق (بین کوی ولایت و لور) جمع آوری و حصاری که غیر مجاز به یک ملک در حال الحاق بود تخریب شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4342
  • ارسال توسط :
  • 12 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جمع آوری مصالح ساختمانی ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.