تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

ناصرپور: تمرین کردن در اندیمشک سخت است/ از قهرمانی آسیا به بعد تمرین کشتی نداشتم

  • کد خبر : 4359
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

اندیمشک نوین: قهرمان کشتی فرنگی آسیا گفت: تمرین کشتی که نمی‌شود انجام داد، سالن‌ها بسته هستند، من تقریبا بعد از مسابقات قهرمانی آسیا دیگر تمرین کشتی نداشتم.

اندیمشک نوین: قهرمان کشتی فرنگی آسیا گفت: تمرین کشتی که نمی‌شود انجام داد، سالن‌ها بسته هستند، من تقریبا بعد از مسابقات قهرمانی آسیا دیگر تمرین کشتی نداشتم.

 

به گزارش اندیمشک نوین، پویا ناصرپور در مورد پیگیری تمریناتش در شرایطی که اردوی تیم‌های ملی تعطیل شده، اظهار داشت: پیدا کردن باشگاه برای تمرین، معضلی شده اما با دو سه نفر از هم باشگاهی‌هایم به باشگاه بدنسازی می‌رویم و تمرین می‌کنم. تمرین کشتی که نمی‌شود انجام داد، سالن‌ها بسته هستند. من تقریبا بعد از مسابقات قهرمانی آسیا دیگر تمرین کشتی نداشتم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی نورسلطان با ابراز بی اطلاعی از شرایط پیش رو، ادامه داد: واقعا نمی‌دانم قرار است چه بشود. اردوها که لغو شده و ما در خانه تمرین می‌کنیم. اینجا شرایط تمرین کردن خیلی سخت است، تمرین کشتی نداریم. هر روز صبح فقط دو و تمرین هوازی انجام می‌دهیم.

این کشتی گیر جوان اندیمشکی در پاسخ به این سوال که چطور اصول بهداشتی را در تمرینات رعایت می‌کند؟ تصریح کرد: وسایل باشگاه را ضدعفونی نمی‌کنیم اما دستکش همراه مان هست و سعی می‌کنیم که حواس‌مان باشد و نکاتی که گفته شده را رعایت کنیم. امیدوارم این روزها زودتر تمام شود و به روال عادی تمرینات برگردیم.

ناصرپور که در هندوستان قهرمان آسیا شد، با اشاره به اینکه نمی‌داند برای وزن غیرالمپیکی او چه دورنمایی وجود دارد، خاطرنشان کرد: من وزنم برای ۶۰ کیلوگرم سبک است و زورم نمی‌رسد، در اردویی که لغو شد هم بچه‌های اوزان المپیکی را دعوت کردند، در ۶۰ کیلوگرم هم که علیرضا نجاتی سهمیه گرفته است. نمی‌دانم قرار است مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی برگزار شود یا نه. من تمرین می‌کنم و به آینده امیدوارم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص وضعیت مردم شهرش در مقابله با کرونا نیز گفت: قبلا مردم خیلی رعایت نمی‌کردند، اما بعد از اهواز، اندیمشک هم تعداد مبتلایانش زیاد شد و حالا چند روزی هست که مردم بیشتر از قبل به توصیه‌های بهداشتی عمل می‌کنند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4359
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ناصرپور: تمرین کردن در اندیمشک سخت است/ از قهرمانی آسیا به بعد تمرین کشتی نداشتم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.