تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

جهش تولید عامل اساسی در تقویت اقتصاد و شکست حریم ها است

  • کد خبر : 4379
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

اندیمشک نوین: موسوی پیشرفت اقتصاد ملی و تقویت آن را اولویت اول برای مقابله با دشمن دانست و گفت: حمایت و رونق تولید ملی و در ادامه آن جهش تولید عامل اساسی در تقویت اقتصاد و شکست دشمن و تحریم ها است.

اندیمشک نوین: موسوی پیشرفت اقتصاد ملی و تقویت آن را اولویت اول برای مقابله با دشمن دانست و گفت: حمایت و رونق تولید ملی و در ادامه آن جهش تولید عامل اساسی در تقویت اقتصاد و شکست دشمن و تحریم ها است.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین،«سید عطاالله موسوی» ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن شعبانیه، با بیان اینکه سال جدید توسط رهبر انقلاب به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده اظهار کرد: جهش تولید ادامه راه و مسیر رونق تولید است و مسئولان و مردم برای تحقق این شعار باید تلاش کنند.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی یک جنگ اقتصادی تمام عیار علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته‌اند افزود: طی سال‌های اخیر راهکارهای اساسی توسط مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن ارائه شده که در این راستا نیازمند تقویت اقتصاد کشور و تبیین شعارهای سال هستیم.

 

وی پیشرفت اقتصاد ملی و تقویت آن را اولویت اول برای مقابله با دشمن دانست و تصریح کرد: حمایت از تولید ملی، رونق تولید ملی و در ادامه آن جهش تولید عامل اساسی در تقویت اقتصاد و شکست دشمن و تحریم ها است.

 

موسوی عنوان کرد: می‌توانیم به همت آحاد ملت و مسئولان نظام اسلامی و با تحقق شعار سال همچون گذشته شاهد بی‌اثر شدن تحریم‌ها و شکست دشمن در جنگ اقتصادی باشیم.

 

وی سپاه پاسداران را یکی از نهادهای مردمی برشمرد و اضافه کرد: پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، سپاه به شکلی عمل کرده که در دل مردم ایران اسلامی جای دارد.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه در سپاه، پاسدارانی همچون سردار سلیمانی وجود دارد که در راه عزت انقلاب، اسلام و این ملت غیور ثابت قدم بوده و آماده جانفشانی هستند ادامه داد: سپاه پس از تاسیس، هر جا که نیاز به حضور بوده، حاضر شده و در هیچ صحنه‌اب مردم را تنها نگذاشته است.

 

وی با اشاره به اینکه سپاه همواره آماده فدا شدن در راه انقلاب، جهاد و کمک به عزت و شرف مردم ایران است ابراز کرد: در راستای تامین امنیت و فعالیت‌های جهادی و فرهنگی شاهد حضور پر رنگ و فعال بسیجیان و پاسداران در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی بوده‌ایم.

 

موسوی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران همچون تمام فعالیت‌هایی که در همه عرصه‌ها، مشکلات و بحران‌ها داشته، در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدام به مقابله و مبارزه با این ویروس کرده و در شهرستان اندیمشک نیز پاسداران و بسیجیان در کنار مردم و مسئولان جهت مقابله با بیماری کرونا در حال انجام فعالیت‌های مختلفی هستند.

 

وی اذعان داشت: فرماندهی و پرسنل سپاه اندیمشک با تشکیل قرارگاه پدافندی و قرارگاه جهادی شفا از ابتدای این طرح حضور چشمگیری داشته و در عرصه‌های مختلف اقداماتی از جمله تولید و تهیه مواد ضدعفونی، تهیه ماسک، گندزدایی اماکن و معابر و راه‌اندازی ایستگاه پایش سلامت را انجام داده‌اند.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با تاکید بر رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی تاکید کرد: شهروندان باید نسبت به ثبت‌نام در غربالگری الکترونیکی و سامانه خودمراقبتی اقدام کنند.

 

وی در پایان از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر پزشکی و درمانی، پرستاران، مسئولان، گروه‌های جهادی، بسیجیان، طلاب، روحانیون و دیگر اقشار مختلف مردم که در خط مقدم مبارزه ویروس کرونا هستند و برای کاهش و قطع زنجیره آن تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4379
  • ارسال توسط :
  • 12 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جهش تولید عامل اساسی در تقویت اقتصاد و شکست حریم ها است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.