تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

برگزارکنندگان مراسم عروسی و عزا در اندیمشک منتظر مجازات باشند

  • کد خبر : 4406
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
برگزارکنندگان مراسم عروسی و عزا در اندیمشک منتظر مجازات باشند

اندیمشک نوین: فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: در راستای حفظ سلامت عمومی شهروندان با متخلفان برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا در این شهرستان برخورد قانونی می‌شود.

اندیمشک نوین: فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: در راستای حفظ سلامت عمومی شهروندان با متخلفان برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا در این شهرستان برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری روز شنبه در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در فرمانداری افزود: شرکت در مراسم های عروسی و عزا از علت های اصلی ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان اندیمشک بوده است.
وی بیان کرد: تماس با افرادی که دارای سابقه بیماری بوده ، شرکت در تجمع های انتخاباتی و سفر به مناطق آلوده نیز از دیگر عوامل ابتلا به کرونا در شهرستان اندیمشک اعلام شده است.
فرماندار اندیمشک اظهار داشت:شهروندان نباید فکر کنند که کرونا تمام شده و خودمراقبتی عمومی باید با تلاش بیشتر و همکاری مردم ادامه یابد.
جهانگیری گفت:با اعمال تمهیدات و محدودیت های جدی ترافیکی در مناطق مختلف شهرستان ، شهرستان اندیمشک از نظر ابتلا به کرونا از رتبه نخست به هشتم استان رسید که جای تقدیر از همه تلاشگران مقابله با این بیماری را دارد.
وی بیان کرد:اطلاع رسانی به مردم باید جدی انجام شود و همه ملزم به رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و درمان هستند.
جهانگیری گفت: برنامه های مقابله با کرونا در سطح شهرستان اندیمشک همچنان ادامه دارد و اصناف پرخطر طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا موظف به تعطیلی هستند.
امام جمعه اندیمشک هم گفت: همراهی و تلاش جمعی برای مدیریت بیماری کرونا قابل تقدیر است و تلاش های خوبی در اندیمشک اجرا شده است.
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری افزود:حوزه های علمیه خواهران و برادران نیز برای شرایط کنونی و همکاری های لازم آمادگی کامل دارند .
وی گفت:تشویق و ترغیب شهروندان به رعایت اصول بهداشتی و اجرای تدابیر ستاد مقابله با کرونا ضروری است و باید همه با همدلی برای رسیدن به شرایط مطلوب تلاش کنیم.
میثم سخنور دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک هم گفت: تلاش و همدلی مضاعف در شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.
رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک هم گفت:بیماران قلبی بیشترین آمار ابتلا به کرونا را در اندیمشک داشته اند.
عبدالرحمن روحانی افزود:بیشترین خطر ابتلا به بیماری کرونا شرکت در تجمعات و مراسم های عروسی و عزا است و شهروندان باید در این زمینه هوشیار باشند.
در این نشست که با حضور تعدادی از اعضای شورای تامین و اعضای ستاد کرونا برگزار شد ، در خصوص تدابیر مقابله ای با ویروس کرونا بحث و تصمیم گیری شد.
ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4406
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برگزارکنندگان مراسم عروسی و عزا در اندیمشک منتظر مجازات باشند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.