تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

  • کد خبر : 4459
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷

اندیمشک نوین: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: با توجه به محدودیت در زمینه «تجمع» از کارگر و کارآفرین نمونه در اندیمشک در فضای مجازی تقدیر می ‌شود.

اندیمشک نوین: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: با توجه به محدودیت در زمینه «تجمع» از کارگر و کارآفرین نمونه در اندیمشک در فضای مجازی تقدیر می ‌شود.

 

به گزارش اندیمشک نوین، سید ناصر حسینی، نقش کارگران و کارآفرینان را در رشد و توسعه پایدار مهم دانست و اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی با هدف گرامیداشت هفته «کارگر» در اندیمشک طراحی و اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای دقیق دستورالعمل‌های ستاد کرونا و اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در زمان تولید و فعالیت برای حفظ سلامت کارگران، خانواده‌ها و سایر اقشار جامعه گامی مهم و ضروری است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک عنوان کرد: با توجه به محدودیت در زمینه تجمع، آئین تجلیل از کارگران و کارآفرین‌های نمونه در اندیمشک در فضای مجازی انجام می‌شود.

وی افزود: غبارروبی مزار شهدا، مسابقات فرهنگی در فضای مجازی، مسابقه کتاب‌خوانی و عکس برتر، دیدار با کارگران شرکت‌ها، نصب بنر و آذین‌بندی مجموعه‌های کارگری از برنامه‌های هفته «کارگر» در اندیمشک است.

حسینی گفت: خانواده بزرگ تعاونی‌ها در اندیمشک با تغییر خط تولید از پوشاک به ماسک، دست‌کش، لباس یکسره و شیلد در کنار مدافعان سلامت از روزهای ابتدای شناسایی اولین موارد از ابتلاء به کرونا به تلاشگران عرصه سلامت پیوستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نوبه خود در اقدامات ضدعفونی، رزمایش کمک مؤمنانه، اقدامات پیشگیرانه و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی آماده مشارکت و خدمت است.

 ۵ تا ۱۲ اردیبهشت به عنوان هفته «کارگر» در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شده است.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4459
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.