تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

اشتغال دغدغه اصلی مردم این شهرستان است

  • کد خبر : 4507
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۲۲
اشتغال دغدغه اصلی مردم این شهرستان است

اندیمشک نوین: نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی دغدغه اصلی مردم را اشتغال عنوان کرد و گفت: بسیاری از پروژه‌ها با هدف رفع این مطالبه در شهرستان اندیمشک تعریف و برنامه‌ریزی شده‌است.

اندیمشک نوین: نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی دغدغه اصلی مردم را اشتغال عنوان کرد و گفت: بسیاری از پروژه‌ها با هدف رفع این مطالبه در شهرستان اندیمشک تعریف و برنامه‌ریزی شده‌است.

 

به گزارش اندیمشک نوین، فریدون حسنوند در نشست با جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری افزود: در سطح شهرستان اندیمشک علاوه بر پروژه هایی که در دست اجرا است مدیران باید با شناسایی مطالبات و دغدغه شهروندان نسبت به تعریف و اجرای پروژه همت کنند.
وی تحقق پروژه های عمرانی در سطح شهرستان اندیمشک را نیازمند تلاش مضاعف همه مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: در سطح شهرستان پروژه‌های بزرگ اشتغال زایی مانند پتروشیمی ، فولاد،نیروگاه و سایر طرح های محوری در اندیمشک در راستای اشتغالزایی و رونق اقتصادی در دست اجرا است که رفع موانع این طرح ها نیازمند همدلی جمعی و تلاش جدی مدیران است.
حسنوند گفت: اگر چه این پروژه‌ها شاید به برخی از مدیران ارتباط مستقیم نداشته باشد اما حل و فصل موانع بر عهده همه مدیران و همدلی جمعی است.
وی با اشاره به شرایط کنونی در سطح کشور گفت:تلاش برای مقابله با کرونا و همچنین کمک مومنانه در سطح شهرستان با همدلی مردم و مسئولین ادامه دارد.
فرماندار شهرستان اندیمشک هم گفت: طی سال های اخیر شاهد جهش بسیار خوبی در زمینه طرح های عمرانی در بخش های مختلف در این شهرستان بودیم.
پیمان جهانگیری افزود: پروژه های بزرگ اندیمشک هم با هدف رونق اشتغال و رونق اقتصاد به طور جدی پیگیری شده و برای تسریع در تحقق آنها برنامه ریزی شده است.
وی افزود: فعالیت طرح های مختلف در شهرک های صنعتی با همین رویکرد بوده و در این راستا از سرمایه گذاران بخش خصوصی و کارآفرینان نیز حمایت شده است. اجرای دهها طرح اقتصادی در شهرستان نشان دهنده اهتمام مسئولین برای رفع مطالبات مردم برای ایجاد فرصت شغلی بوده است.
فرماندار اندیمشک با تاکید بر تلاش بیشتر مدیران برای جهش تولید در سال جاری گفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید برای رفع مشکلات برخی پروژه ها تلاش کنند و هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.
وی همچنین از مدیران خواست در شرایط شیوع بیماری کرونا با تمام توان نسبت به مدیریت و مقابله با این ویروس تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4507
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اشتغال دغدغه اصلی مردم این شهرستان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.