تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

ازدحام مردم در بانک‌های اندیمشک

  • کد خبر : 4524
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
ازدحام مردم در بانک‌های اندیمشک

اندیمشک نوین: بانک‌های شهرستان اندیمشک در حالی که ۱۶ شهرستان خوزستان به دلیل مقابله با کرونا تا دوشنبه هفته جاری تعطیل است، روز شنبه با ازدحام کم‌سابقه‌ای روبه رو شد.

اندیمشک نوین: بانک‌های شهرستان اندیمشک در حالی که ۱۶ شهرستان خوزستان به دلیل مقابله با کرونا تا دوشنبه هفته جاری تعطیل است، روز شنبه با ازدحام کم‌سابقه‌ای روبه رو شد.

 

به گزارش اندیمشک نوین، استاندار خوزستان برای جلوگیری از ناپایدار شدن وضعیت انتشار ویروس کرونا با تصمیم شورای تامین استان،ادارات ، بانک‌ها و اصناف غیرضروری ۱۶ شهرستان شامل اهواز، کارون، باوی ، رامهرمز ،مسجدسلیمان، هفتکل، حمیدیه، دشت‌آزادگان، ماهشهر، هندیجان، دزفول، شوش، شوشتر،گتوند، آبادان و خرمشهر را تا روز دوشنبه هفته جاری تعطیل اعلام کرد.

صف متقاضیان امور بانکی در برخی شعب بانکی اندیمشک که شامل این تعطیلی نبود به خیابان کشیده شد تا برخی مردم پشت درهای کنترل شده بانک‌ها در انتظار انجام امور بانکی باشند.
جمعی از شهروندان اندیمشک در تماس با خبرنگار ایرنا به شدت به تجمع پرخطر در ورودی بانک‌ها معترض شدند.
یکی از شهروندان به خبرنگار ایرنا گفت: با وجود کار بانکی فوری، به دلیل تجمع زیاد مردم در بانک ملی مرکزی به سرعت از محل دور شدم.
زهرا لطفی افزود: به نظر می‌رسد با توجه به تعطیلی شهرهای اطراف، برخی مردم این شهرها برای انجام کار بانکی به اندیمشک مراجعه کرده‌اند.
کارمند یک شعبه بانکی در اندیمشک هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این حجم مراجعه مردم به بانک‌ها در روزهای کنونی نگران کننده است.
یکی دیگر از شهروندان اندیمشک هم گفت: ازدحام در ورودی بانک ملت و ملی امروز غیرقابل انتظار بود و مردم در صف طولانی پشت در معطل شدند.
علی مولاپور افزود: در این ازدحام ماسک و دستکش هم کمتر استفاده شده بود که به شدت خطرناک است و نیاز به تدبیر مسوولان برای کنترل اوضاع در شرایط شیوع کرونا است.
دیگر شهروند اندیمشکی هم به خبرنگار ایرنا گفت: این ترددها برای انجام امور بانکی و اداری که به دلیل تعطیلی شهرهای همجوار بیشتر شده ، نیازمند چاره اندیشی است.
وی افزود: استاندار و مسوولان استانی برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از وقوع بحران احتمالی در این شهرستان تصمیم گیری کنند.
هیچ مسئول اندیمشکی تاکنون در خصوص وضعیت موجود اظهارنظر نکرده است.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4524
  • ارسال توسط :
  • 13 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ازدحام مردم در بانک‌های اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.