تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار ماسک و دستکش میان شهروندان اندیمشکی

  • کد خبر : 4531
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار ماسک و دستکش میان شهروندان اندیمشکی

اندیمشک نوین: دهقان با بیان اینکه مواکب اربعین حسینی اندیمشک به ارائه خدمات و فعالیت‌های مختلف جهادی در مقابله با ویروس کرونا پرداخته‌اند گفت: این مواکب‌ها تاکنون ۱۰۰ هزار ماسک و دستکش تهیه و میان شهروندان توزیع کرده‌اند.

اندیمشک نوین: دهقان با بیان اینکه مواکب اربعین حسینی اندیمشک به ارائه خدمات و فعالیت‌های مختلف جهادی در مقابله با ویروس کرونا پرداخته‌اند گفت: این مواکب‌ها تاکنون ۱۰۰ هزار ماسک و دستکش تهیه و میان شهروندان توزیع کرده‌اند.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، حسن دهقان با تقدیر از اقدامات جهادی مواکب اربعین حسینی شهرستان اندیمشک در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا در جهت جلوگیری از شیوع و مقابله با این ویروس و کمک به مدافعان سلامت، مواکب اربعین حسینی اندیمشک در اقدامی خودجوش و مردمی در قالب گروه‌های جهادی وارد عمل شدند.

مدیر ستاد عتبات عالیات اندیمشک افزود: ۱۰ موکب اربعین حسینی اندیمشک شامل مواکب نورالزهرا (س)، بیت‌الزهرا (س)، فاطمه‌الزهرا (س)، حضرت زینب پیام‌آور کربلا، عاشورایی آل‌صادق (ع)، نورالجواد (ع)، شهدای مدافعان حرم، شهدای بنوار ناظر، زینبیه آل‌عبا و عشاق‌المهدی (عج) در راستای مقابله با ویروس کرونا به فعالیت پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه مواکب اربعین حسینی اندیمشک با استفاده از ظرفیت موجود در راستای کمک و یاری رساندن به مدافعان سلامت و قشر آسیب‌پذیر وارد عمل شده‌اند اذعان داشت: تاکنون اقداماتی از جمله تهیه و توزیع ۸۵ هزار ماسک و ۱۵ هزار دستکش به همت کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش و تهیه و توزیع ۱۰ هزار بسته اقلام بهداشتی توسط این مواکب انجام شده است.

دهقان با اشاره به تهیه و طبخ چهارهزار پرس غذای گرم و توزیع میان اقشار آسیب‌پذیر اندیمشک در مناسبت‌های مختلف تصریح کرد: در راستای اجرای رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه، سه‌هزار بسته مواد غذایی خشکبار تهیه و بین اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه توزیع شد.

وی به ارائه اقدامات مواکب اربعین حسینی اندیمشک در جهت اجرای عملیات ضدعفونی و گندزدایی مناطق مختلف، محلات، بخشی از ادارات و نهادها و مراکز فرهنگی و آموزشی پرداخت و عنوان کرد: این مواکب به مدت ۸۲ روز این عملیات را انجام دادند و روزانه سه‌هزار لیتر مواد آماده شده نیز جهت ضدعفونی استفاده کردند.

مدیر ستاد عتبات عالیات اندیمشک از مشارکت ۳۵۰ نفر به‌عنوان خادم افتخاری در مواکب اربعین حسینی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: توزیع سه‌هزار بروشور رعایت نکات بهداشتی، تامین بخشی از جهیزیه یک زوج جوان و تامین و پرداخت هزینه عمل جراحی چشم شخصی نیازمند از دیگر اقدامات این مواکب بودند.

وی از مسئولان و خادمان مواکب اربعین حسینی اندیمشک که در راستای کمک به سایر دستگاه‌های متولی و مدافعان سلامت از جمله پزشکان و کادر درمانی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خالصانه مشغول به فعالیت هستند، قدردانی کرد و یاد آور شد: به یاری و فضل خداوند متعال اقدامات جهادی این مواکب تا شکست کامل ویروس کرونا دارند.

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4531
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار ماسک و دستکش میان شهروندان اندیمشکی بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.