تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

برچیده شدن تروریسم نیازمند عزم جهانی است

  • کد خبر : 4709
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱:۵۰
برچیده شدن تروریسم نیازمند عزم جهانی است

اندیمشک نوین: حجت‌الاسلام حسینی‌نوری موضوع مبارزه با تروریسم را حربه‌ای برای سوءاستفاده آمریکا و دیگران دانست و گفت: این موضوع نیاز به عزم جهانی دارد تا ریشه تروریسم که یک تهدید علیه امنیت و صلح جهانی است، برچیده شود.

اندیمشک نوین: حجت‌الاسلام حسینی‌نوری موضوع مبارزه با تروریسم را حربه‌ای برای سوءاستفاده آمریکا و دیگران دانست و گفت: این موضوع نیاز به عزم جهانی دارد تا ریشه تروریسم که یک تهدید علیه امنیت و صلح جهانی است، برچیده شود.

 

به گزارش اندیمشک نوین، «حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی‌نوری» ظهر امروز (جمعه ۷ شهریور) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، با اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت از عزاداران حسینی اظهار کرد: در هیئاتی که حضور پیدا می‌کنیم می‌بینیم که به اختصار و در نهایت رعایت مسائل بهداشتی، فاصله اجتماعی، ماسک و ضدعفونی مجالس عزاداری برگزار می‌شوند.

امام جمعه اندیمشک اضافه کرد: تصویر حضور مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی (ره) نشان دهنده این است که عزاداران و عاشقان امام حسین (ع) در هر شرایطی نباید اجازه دهند علم و عزای حضرت سیدالشهدا (ع) کم‌رنگ شود.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ شیعیان زیادی در بدترین شرایط برای عزای امام حسین (ع) تلاش کرده‌اند ادامه داد: هیئات عزاداری باید برای برگزاری نماز ظهر عاشورا با رعایت فاصله اجتماعی در فضای باز تلاش کنند.

حجت‌الاسلام حسینی‌نوری با بیان اینکه طی روزهای اخیر شبکه‌های معاند مثل بی‌بی‌سی، پس زمینه آمار ویروس کرونا در کشور را مجالس عزاداری عنوان کرده‌اند افزود: شبکه‌های معاند به دنبال پیوند زدن آمار کرونایی‌ها به عزاداری سیدالشهدا (ع) هستند.

وی عنوان کرد: این توطئه و برنامه دشمن برای کم‌رنگ کردن عزای امام حسین (ع) است که ما نیز وظیفه داریم آن را با رعایت اصول بهداشتی پررنگ کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌نوری بیان کرد: نباید مشکلات دنیایی را بر سر عزای حضرت سیدالشهدا (ع) پیاده کنیم و لازم است بدون بهانه دادن به دست دشمنان اهل بیت (ع)، مجالس عزاداری برپا شوند.

وی با بیان اینکه هیئات عزاداری باید تاسوعا و عاشورا را مدیریت کنند تا با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود تصریح کرد: برنامه‌ریزی خوب و مناسبی در بهشت زهرای اندیمشک برای روز عاشورا صورت گرفته است.

امام جمعه اندیمشک ابراز کرد: حرکت دسته‌جات زنجیرزنی و سینه‌زنی در خیابان ممنوع است و هیئات می‌توانند جلوی تکایا، حسینیه‌ها و مساجد به عزاداری بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: مراسم یوم‌العباس با تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و نهایت دقت در نظم و انضباط صورت می‌گیرد و خوشبختانه برنامه‌ریزی‌های لازم هم انجام شده‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی‌نوری با بیان اینکه ما قربانی تروریسم هستیم و از ابتدای انقلاب تاکنون شهدای ترور زیادی داریم اذعان داشت: موضوع مبارزه با تروریسم حربه‌ای برای سوءاستفاده آمریکا و دیگران است که این نیاز به عزم جهانی دارد تا ریشه تروریسم که یک تهدید علیه امنیت و صلح جهانی است، برچیده شود.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4709
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برچیده شدن تروریسم نیازمند عزم جهانی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.