تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

بسیجیان اندیمشکی با حضور در مراکز درمانی، غذای نذری بین بیماران کرونایی توزیع کردند

  • کد خبر : 4728
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
بسیجیان اندیمشکی با حضور در مراکز درمانی، غذای نذری بین بیماران کرونایی توزیع کردند

اندیمشک نوین: بسیجیان حوزه مالک اشتر شهرستان اندیمشک در یک اقدامی خیرخواهانه اقدام به پخش غذاهای نذری در بین بیماران کرونایی و مدافعان عرصه درمان و سلامت کردند.

اندیمشک نوین: بسیجیان حوزه مالک اشتر شهرستان اندیمشک در یک اقدامی خیرخواهانه اقدام به پخش غذاهای نذری در بین بیماران کرونایی و مدافعان عرصه درمان و سلامت کردند.

 

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از تسنیم، چندماهی است که ویروس کرونا در کشور منتشر شده است و شماری از هموطنان را گرفتار خود کرده است. در میان همه این نگرانی‌ها از بابت شیوع ویروس کرونا، برخی اقدامات نوع‌دوستانه از سوی نهادهای مختلف امید را همچنان در دل مردم زنده نگه می‌دارد.

بسیجیان ناحیه مقاومت شهرستان اندیمشک از ابتدای مقابله بیماری منحوس کرونا دست به کار شد و هرچه در توان داشتند به کار گرفتند،تا ویروس کرونا هرچه سریع‌تر ریشه‌کن شود. در این باره می‌توان به رزمایش کمک مؤمنانه، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک، ضدعفونی معابر و تهیه اقلام خوراکی برای مردم بی‌بضاعت و محروم و… است.

یکی از اقدامات دیگری که تحسین‌برانگیز است، پخش غذا و گل در روز عاشورای حسینی توسط بسیجیان حوزه مالک اشتر شهرستان اندیمشک در بیمارستان امام علی(ع) شهرستان و بین مدافعان سلامت و بیماران کرونایی است.

ایجاد فضایی معنوی و انسان‌دوستانه در این مرکز درمانی برای افزایش روحیه امیدواری در بین بیماران و کادر درمانی باعث می‌شود تا از رنج مدافعان سلامت در این روزها کمی کاسته شود. همچنین بسیجیان با شاخه گلی از زحمات تلاشگران عرصه سلامت تقدیر و تشکر کردند.

یکی از اعضای کادر درمان در شهر اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بیماران کرونایی با این اقدام تحسین برانگیز، بسیار خرسند شدند و از اینکه می‌بینند همه به فکر آنها هستند روحیه بالایی برای شکست این بیماری می‌گیرند.

یکی از پرنسل این مرکز، دراین باره ادامه داد: تلاش بی‌وقفه تمامی نهادها به ما می‌گوید هنوز هم امیدی هست، هنوز هم با وجود اینکه ویروس کرونا در حال تبدیل به یک اپیدمی جهانی است، کسانی هستند که دست یاری به سمت ما بلند کنند و با احساسی سرشار از انسان‌دوستی به ما کمک بیایند.

بسیجیان حوزه مالک اشتر شهرستان اندیمشک در یک اقدامی خیرخواهانه اقدام به پخش غذاهای نذری در بین بیماران کرونایی و مدافعان عرصه درمان و سلامت کردند.

سروان پاسدار حسین صداقتی، فرمانده حوزه مالک اشتر در دراین باره اظهار داشت: این غذای نذری با کمک بسیجیان حوزه مالک اشتر طبخ و بین بیماران کرونایی و کادر درمانی توزیع شده است.

وی در ادامه افزود: هدف ما از این اقدام، افزایش امیدواری و بالابردن روحیه‌ی بیماران کرونایی برای شکست این بیماری و تقدیر و تشکر از زحمات کادر زحمتکش درمان بود.

در ادامه تصاویری از این اقدام خیرخواهانه را مشاهده می‌کنید:

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4728
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بسیجیان اندیمشکی با حضور در مراکز درمانی، غذای نذری بین بیماران کرونایی توزیع کردند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.