20 , خرداد, 1397
رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک:

مجوز باغ ویلا در اندیمشک صادر نمی‌شود

اندیمشک نوین: رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک با بیان اینکه در شهرستان اندیمشک چیزی به نام مجوز احداث باغ ویلا نخواهیم داشت، گفت: مجوز باغ ویلا در اندیمشک صادر نمی‌شود.

اندیمشک نوین: رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک با بیان اینکه در شهرستان اندیمشک چیزی به نام مجوز احداث باغ ویلا نخواهیم داشت، گفت: مجوز باغ ویلا در اندیمشک صادر نمی‌شود.

به گزارش اندیمشک نوین، سید هدایت‌اله موسوی  با تاکید بر اجرای مرقانون در اندیمشک عنوان کرد: قانون مرجع اظهار نظر و ملاک عمل برای مجموعه جهاد کشاورزی و اولویت مد نظر مدیران در شهرستان اندیمشک است.
وی افزود: چیزی به نام مجوز احداث باغ ویلا در اندیمشک نخواهیم داشت و قانون ملاک عمل بوده و همه باید از قانون طبعیت کنند؛ هر گونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوزات قانونی خلاف قانون است.
رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک با بیان اینکه با متخلفان برخورد جدی و قانونی می‌شود، گفت: تمام واگذاری‌ها و تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی باید طبق قانون انجام و قانون ملاک عمل باشد.
وی با اشاره به اینکه مجوز باغ ویلا در اندیمشک صادر نخواهد شد اظهار کرد: مطالب ذکر شده در برخی فضاهای مجازی و گروه‌های خبری صحت نداشته و هیچ‌گونه مجوز در ارتباط باغ ویلا در اندیمشک صادر نخواهد شد و ملاک عمل قانون است.
وی با اشاره به این که در شهرستان اندیمشک چیزی به نام مجوز احداث باغ ویلا وجود ندارد، گفت: از شهروندان عزیز تقاضا می شود به برخی سود جویی های صورت گرفته در ارتباط با واگذاری باغ ویلا بی توجه باشند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام و اطلاعیه مرتبط با این مقوله، آن را در اختیار مراجع ذی صلاح بگذارند.
موسوی گفت: با متخلفان و افراد سودجو برخورد جدی و قانونی می‌شود از شهروندان خواست با توجه به اینکه هیچ گونه مجوزی برای احداث باغ ویلا در شهرستان صادر نشده و هر گونه خرید و فروش و واگذاری باغ ویلا توسط افراد حقیقی و حقوقی ممنوع و غیر قانونی به حساب آمده از انجام معاملات خودداری کنند.
رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک با تاکید بر اینکه هر گونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی نیازمند مجوز است، تصریح کرد: معامله و انتقال باغ ویلا خلاف قانون بوده و تغییر کاربری اراضی کشوری به باغ ویلا در اندیمشک صادر نمی‌شود و در صورت مشاهده تغییر کاربری غیر مجاز برخورد قانونی خواهد شد.