تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ظرفیت‌های اندیمشک نباید قربانی تقابل‌های سیاسی شود

  • کد خبر : 4783
  • 24 شهریور 1399 - 17:03
ظرفیت‌های اندیمشک نباید قربانی تقابل‌های سیاسی شود

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک بر ضرورت همدلی برای رسیدن به توسعه تاکید کرد و افزود:شهرستان اندیمشک دارای ظرفیت های ارزنده‌ای است که نباید این ظرفیت ها قربانی تقابل های سیاسی شود.

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک بر ضرورت همدلی برای رسیدن به توسعه تاکید کرد و افزود:شهرستان اندیمشک دارای ظرفیت های ارزنده‌ای است که نباید این ظرفیت ها قربانی تقابل های سیاسی شود.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین،  حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری روز شنبه در تالار فرهنگ اندیمشک افزود:جامعه ای که یکدیگر را همراهی نمی کنند و همواره به دنبال تقابل و اختلاف هستند در نهایت شکست را تجربه خواهد کرد.

وی بیان کرد:اندیمشک مردمی،شریف، ولایتمدار و شهید پرور دارد که در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حریم اهل بیت (ع) به خوبی حماسه آفریدند.مردم اندیمشک در تمام مشکلات و بحران ها عاشقانه حضور دارند.

حجت الاسلام حسینی نوری افزد:تفاوت نظام جمهوری اسلامی با دیگر حکومت ها در این است که در این نظام به رای و نظر مردم احترام گذاشته می شود لذا هر مسئولی که با سازوکار قانونی و رای مردم به جایگاهی برای خدمت به مردم رسیده باید حمایت شود.

وی گفت:ظرفیت های بسیار زیادی در این شهر وجود دارد که می توان از آنها برای پیشرفت استفاده شایسته کرد.در اندیمشک ظرفیت های مادی و انسانی بسیاری وجود دارد اما این شهرستان درگیر مسائل پوچ انتخاباتی شده است.

حجت الاسلام حسینی نوری از عموم مردم این شهرستان خواست با همدلی و همراهی بستر رشد و تعالی هرچه بیشتر اندیمشک را فراهم کنند.

حسنوند:نقش امام جمعه اندیمشک در تقویت وحدت قابل تحسین است

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به خدمات ارزنده امام جمعه این شهرستان گفت:خدمات ماندگار فقط مربوط به کار عمرانی نیست بلکه کارهای بزرگ فرهنگی و معنوی که وحدت مردم و مسئولان را تقویت کرده هم خدماتی ماندگار هستند.

فریدون حسنوند افزود:نقش ارزنده امام جمعه در تقویت همبستگی و همدلی در شهرستان ، غیر قابل انکار است و این همدلی رشد و شتاب در توسعه را شتاب بخشید.

وی اظهار داشت:گر امروز در این شهر توسعه ای شکل گرفته است، ناشی از ایجاد آرامش، وحدت آفرینی، راهنمایی و حمایت امام جمعه بوده است.

فرماندار :امام جمعه اندیمشک سبب تسریع در روند امور شد

فرماندار اندیمشک نیز گفت:حمایت های پدرانه حجت الاسلام حسینی نوری سبب گره گشایی امور شده و صلح و سازش های زیادی با دلسوزی وی محقق شد.

پیمان جهانگیری اظهار داشت:امام جمعه اندیمشک در شرایط حساس مختلف با درایت ، توان و با دلسوزی کامل سبب ایجاد آرامش و رفع مشکلات مردم شد که قابل تحسین است.

وی ادامه داد:حضور امید بخش ، موثر و ارزنده وی در اندیمشک خیر و برکت به همراه داشت و راهنمایی های پدرانه وی همواره سبب تسریع در رفع مشکلات شهرستان شد.

در این آیین با حضور خانواده معظم شهدا ،مدافعان حرم ، هیات های فرهنگی و مذهبی ، اصحاب رسانه ، مدیران و اقشار مختلف مردم از تلاش سه ساله حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری تقدیر شد.

حجت الاسلام حسینی نوری روز جمعه ۲۱ شهریرماه در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اتمام ماموریت کاری خود در اندیمشک از مردم این شهرستان خداحافظی کرد.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=4783

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.