تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

اجرای رزمایش “نهضت جهش تولید” با مشارکت ۸۰ مربی در اندیمشک

  • کد خبر : 5185
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
اجرای رزمایش “نهضت جهش تولید” با مشارکت ۸۰ مربی در اندیمشک

اندیمشک نوین: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: رزمایش نهضت جهش تولید در عرصه‌های کشاورزی و دامی با محور افزایش بهره‌وری در محصولات کشاورزی و دامی در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش اندیمشک نوین، سرهنگ پاسدار احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: رزمایش “نهضت جهش تولید” در عرصه‌های کشاورزی و دامی با محور افزایش بهره‌وری در محصولات کشاورزی و دامی و با مشارکت ۸۰ نفر مربی در این شهرستان اجرا شد.

او افزود: رزمایش مذکور از سوی قرارگاه شهید ساجدی نیا با حضور فرماندار اندیمشک، مدیریت و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان و مهندسان کانون بسیج کشاورزی و با رمز “یا فاطمه الزهرا (س) ” و با هدف توانمندسازی کشاورزان، تامین امنیت اقتصاد کشور و استفاده بهینه از محصولات و اراضی کشاورزی تحت قرارگاه امنیت غذایی آغاز شد.

سرهنگ پاسدار کریم پور بیان داشت: اقتصاد پایدار رابطه مستقیم با امنیت پایدار داشته و علاوه بر افزایش دانش کشاورزان، باعث بکارگیری و اشتغالزایی مهندسین کشاورزی خواهد شد و با همدلی و تلاش جمعی ضمن تحقق اهداف بزرگ اقتصادی در حوزه کشاورزی شاهد دستاورد‌های خوبی خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک به وجود سد‌های دز، کرخه و بالارود و زمین‌های حاصلخیز اشاره کرد و بیان داشت: می‌توانیم با ظرفیت متخصصان بسیجی و با پشتیبانی فرماندار و ریاست شورای کشاورزی رزمایش خوبی را در این شهرستان اجرا کنیم.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5185
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اجرای رزمایش “نهضت جهش تولید” با مشارکت ۸۰ مربی در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.