تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اندیمشک از ۲۰ اسفندماه

  • کد خبر : 5511
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اندیمشک از ۲۰ اسفندماه

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک زمان آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را ۲۰ اسفند ماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر براساس تبصره یک ماده ۴۸ قانون و ۴۷ آیین نامه اجرایی شهر ۲۰ اسفند ماه امسال آغاز می‌شود و فرآیند آن به مدت ۷ روز ادامه دارد.

او با بیان اینکه داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا باید براساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون در موعد تعیین شده طبق زمان بندی برای دریافت گواهی نداشتن سوء پیشینه اقدام کنند، افزود: داوطلبان انتخابات شورا‌های روستا نیز طبق زمان بندی اعلام شده از سوی وزارت کشور از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ به مدت یک هفته برای ثبت نام فرصت دارند.

جهانگیری با بیان اینکه داوطلبان این دوره از انتخابات شورا‌ها در شهر و روستا باید برای دریافت گواهی سوء پیشینه در موعد مقرر که به تفکیک برای شهر‌ها از ۲۰ آذر تا ۲۵ اسفندماه و روستا‌ها از ۱۶ دی ۹۹ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ تعیین شده، اقدام کنند، اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای ایجاد بستری امن، سالم و قانونی برای برگزاری انتخابات در شهرستان انجام شده است، ضمن اینکه از ظرفیت فضای آموزشی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات بهره گیری می‌شود.

به گفته فرماندار اندیمشک، کلیات زمان بندی برگزاری ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از سوی وزارت کشور مشخص شده و طبق این زمان بندی، فرآیند انتخابات طی می‌شود.

براساس این گزارش؛ انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5511
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اندیمشک از ۲۰ اسفندماه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.