تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

آغاز توزیع ۳۰ تن روغن در اندیمشک

  • کد خبر : 5544
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲:۰۵
آغاز توزیع ۳۰ تن روغن در اندیمشک

اندیمشک نوین: رئیس اداره صمت اندیمشک خرید اجباری کالا را در کنار روغن تخلف دانست و گفت: توزیع ۳۰ تن روغن در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش اندیمشک نوین، سیدقدرت الله موسوی، رئیس اداره صمت اندیمشک در این باره اظهار کرد: بازرسی‌های مشترک از طریق گشت‌های اداره صمت، اماکن و شبکه بهداشت بر اساس مصوبه ستاد کرونا در حال انجام است.
وی افزود: گشت‌های اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک برای مقابله با احتکار و گران‌فروشی واحدهای صنفی در این شهرستان در حال انجام است.
رئیس اداره صمت اندیمشک، آرامش و تنظیم بازار را از اولویت‌های کاری در شهرستان اندیمشک برشمرد و تصریح کرد: ۲۴ تن شکر در مناطق مختلف شهرستان اندیمشک در بخش مرکزی و الوار گرمسیری از هفته گذشته توزیع می‌شود.
وی، خرید اجباری کالا در کنار روغن و هر محصول دیگر را تخلف دانست و برخورد با متخلف با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تأکید کرد و گفت: توزیع ۳۰ تن روغن خوراکی در مناطق مختلف شهرستان اندیمشک با هدف پاسخگویی به نیاز شهروندان آغاز شد.
موسوی اضافه کرد: نظارت‌ها و توزیع مستمر با هدف آرامش و تنظیم بازار با مشارکت و هماهنگی دستگاه‌های مسئول انجام و با شدت با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5544
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آغاز توزیع ۳۰ تن روغن در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.