تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

پلمپ ۱۴ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اندیمشک

  • کد خبر : 5740
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱:۰۱
پلمپ ۱۴ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اندیمشک

اندیمشک نوین: رئیس مرکز بهداشت شهرستان اندیمشک، از تعطیلی و پلمپ ۱۴ واحد صنفی، به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش اندیمشک نوین، فریدون کاظمی در توضیح این خبر اظهار کرد: در ۸۰۶ مورد بازرسی صورت گرفته توسط بازرسان این اداره، از هفته گذشته تا امروز تعداد ۱۴ واحد صنفی مختلف به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پلمپ و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری و در نهایت به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه پیش از این اتفاق، تذکر و اخطاریه‌های لازم به‌منظور رعایت اصول و شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده بود، گفت: بازرسان واحد بهداشت و درمان، از هفته گذشته تا امروز به ۱۵۳ واحد صنفی تذکر و اخطار به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اندیمشک افزود: تعداد ۱۵ واحد صنفی نیز، به علت نادیده گرفتن تذکر‌ها در روزهای گذشته و عدم برطرف کردن نواقص ابلاغی جریمه شدند و پرونده آن‌ها جهت بررسی به تعزیرات ارجاع داده شد.

این مقام مسئول، سلامت شهروندان را ازجمله اولویت‌های این اداره دانست و تاکید کرد: به علت شرایط حساس شهرستان اندیمشک، بازرسان و ماموران شهرستان، از واحدهای صنفی به‌طور مستمر بازدید خواهند کرد و در صورت مشاهده تخلف، بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای با متخلفان برابر قانون رفتار خواهد شد.

کاظمی در پایان یادآور شد: این واحدها پس از طی مراحل قانونی و رفع نواقص بهداشتی، نسبت به فک پلمپ آن‌ها اقدام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5740
  • ارسال توسط :
  • 14 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پلمپ ۱۴ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.