تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
3

آرامستان‌های اندیمشک در پنجشنبه آخر سال تعطیل هستند

  • کد خبر : 5768
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
آرامستان‌های اندیمشک در پنجشنبه آخر سال تعطیل هستند

اندبمشک نوین: سخنگوی ستاد کرونا اندیمشک گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا و به دلیل شیوع بیماری کرونا آرامستان‌های شهرستان در پنجشنبه آخرسال تعطیل است.

به گزارش اندیمشک نوین، یحیی میثم سخنگوی ستاد کرونا اندیمشک گفت: درپی شیوع بیماری کرونا محدودیت‌های گوناگونی شهرستان را دچار خود کرد و در پی این محدودیت‌ها بنا به تصمیم ستاد پیشگیری مبارزه با کرونا آرامستان‌های این شهرستان تعطیل و شهروندان از مراجعه به این اماکن پرهیز کنند.

او در ادامه همچنین ضمن آرزوی غفران الهی برای رفتگان و فوت شدگان مردم اندیمشک، افزود: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا ویروس شهرستان مبنی بر افزایش سریع و ناگهانی آمار مبتلایان، طبقه بندی رنگی شهرستان نارنجی است.

میثم بر لزوم پیشگیری از ازدیاد مبتلایان از شهروندان خواست تا با کاهش ازدحام جمعیت با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مسئولان را در پیمودن این روز‌های تلخ نیز یاری کنند.

سخنگوی ستاد کرونا اندیمشک تاکید کرد: طبق مصوبه ستاد کرونا ورودی‌های آرامستان‌ها بسته خواهد بود و با حضور نیرو‌های شهرداری و انتظامی از ورود افراد جلوگیری خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به وضعیت ویژه و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از حضور در آرامستان‌ها خودداری فرمایند و به منظور حفظ سلامت خود، سنت حسنه زیارت اهل قبور را با قرائت فاتحه از منزل برای تمام درگذشتگان به انجام رسانند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5768
  • ارسال توسط :
  • 13 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آرامستان‌های اندیمشک در پنجشنبه آخر سال تعطیل هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.