تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سرقت تجهیزات ارتباطی باعث قطع شبکه ارتباطات اندیمشک شد

  • کد خبر : 5816
  • 09 فروردین 1400 - 13:47
سرقت تجهیزات ارتباطی باعث قطع شبکه ارتباطات اندیمشک شد

اندیمشک نوین: شبکه ارتباطی شهرستان اندیمشک امروز به دلیل تخریب عمدی تجهیزات مخابراتی و سرقت فیبر نوری و مسی توسط افراد ناشناس دچار اختلال و قطعی شد.

به گزارش اندیمشک نوین، روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان در این خصوص اعلام کرد: متاسفانه تخریب منصوبات و تجهیزات مخابراتی و همچنین قطع عمدی و سرقت کابل فیبر نوری در مسیر اندیمشک – دزفول باعث مختل شدن و قطع ارتباطات مشترکان در شهرهای اندیمشک و حسینیه، بیدروبه و چم گلک از ساعت هشت صبح امروز شد.
با تلاش گسترده تیم های فنی و عملیاتی مخابرات، شبکه فیبر نوری صدمه دیده ترمیم و ارتباطات تلفن همراه مشترکان در شهرستان اندیمشک و توابع وارد مدار شد.
بر اساس این گزارش تلفن ثابت برخی مشترکان قطع بوده که تیم های فنی و عملیاتی در تلاش برای رفع خرابی و جایگزینی سیم های مسی جهت برقرار کردن ارتباط تلفن ثابت برخی مشترکان هستند.
روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان از تمامی شهروندان خواست هرگونه تخریب و سرقت منصوبات و تجهیزات مخابراتی، را فورا به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند تا شاهد مختل شدن و قطع شبکه ارتباطی مشترکان نباشیم.
طبق اعلام مدیر مخابرات منطقه خوزستان سرقت و تخریب تجهیزات ارتباطی به دفعات در استان باعث قطع شبکه ارتباطی در مناطق مختلف و وارد شدن خسارت های سنگینی به این شرکت شده است.
لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=5816

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.