24 , فروردین, 1400
رئیس کمیته امداد اندیمشک:

۵۰۰ بسته موادغذایی و پوشاک به دست نیازمندان اندیمشک رسید

اندیمشک نوین: طهماسبی گفت: در آستانه ماه رمضان، ۵۰۰ بسته مواد غذایی و پوشاک بین نیازمندان اندیمشک و بخش مرکزی توزیع شد.

 

به گزارش اندیمشک نوین، حجت الاسلام پژمان طهماسبی رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: در آستانه ماه رمضان با اجرای رزمایش ایران همدل، ۵۰۰ بسته مواد غذایی و پوشاک میان نیازمندان اندیمشک و بخش مرکزی توزیع شد.

او افزود: ۳ هزار بسته مواد غذایی در قالب رزمایش «ایران همدل» طی چند مرحله بین نیازمندان توزیع می‌شود که در مرحله اول این تعداد بسته توزیع شد، همچنین این رزمایش در چند مرحله و با توزیع ۲ هزار بسته دیگر در فواصل زمانی مختلف در ماه اجرا خواهد شد.

طهماسبی ادامه داد: در اندیمشک ۴ مرکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد فعالیت دارند که برای جمع آوری کمک‌ها و توزیع آن میان نیازمندان غیرمددجو و خانواده‌های مددجوی تحت حمایت این نهاد، امام جمعه، نماینده، فرماندار، سپاه و تعدادی از خیرین با کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان و مراکز نیکوکاری همکاری دارند.

رئیس کمیته امداد اندیمشک با بیان اینکه ۴ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت این اداره هستند که جمعیتی حدود ۱۲ هزار نفر را شامل می‌شود، گفت: بیایم در ماه رمضان که ماه خدا است گرفتاری و مشکلات خود را با کمک خالصانه و کوچک به دیگران برطرف کنیم و سهمی از ثواب این کار را به خود اختصاص دهیم.